Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Czy w przypadku, gdy bielizna wisząca w sklepie stacjonarnym na wieszakach (w celu eskpozycji) zostaje sprzedana na Allegro i wysłana w kartonie (czasem dodatkowo w opakowaniu dołączonym przez producenta, jeśli takowy jest) podlega zwrotom? Klienci często kupują kilka sztuk po to, by przymierzać majtki i biustonosze, co jest uciążliwe. Obawiam się, że klienci mogą używać towaru, a względy higieniczne stawiam na pierwszym miejscu w przypadku takich zakupów. Czy powinienem zakupić sprzęt do pakowania hermetycznego towaru, żeby uniknąć używania towaru i zwrotów?
Tak jeżeli bielizna jest oryginalnie zapakowana, a opakowanie nie zostało rozplombowane. Wyjątek: jeśli odzież ma usterkę produkcyjną. Masz wszystko opisane w ofercie?
@aniavergab aby to ograniczenie zadziałało, rzecz powinna być dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, nie musi to być opakowanie hermetyczne. Jeśli kupujący otworzy takie opakowanie, będziesz mógł nie przyjąć zwrotu, ponieważ w ofertach informujesz o tym ograniczeniu.
Niestety pojawiły się problemy z klientami. Oznaczam przy każdej aukcji z bielizną, że zwroty są ograniczone, przy wysyłaniu naklejam na opakowanie (nie na karton czy folię stretch w której wysyłam, tylko na opakowaniu w środku paczki) naklejkę z informacją, że po otwarciu towar nie będzie podlegał zwrotowi. Sypią się negatywy i dyskusje, a ja nie mam zamiaru przyjmować bielizny używanej, zwłaszcza majtek... Co robić?
Kupujący nie czytają ofert, o reklamacjach zwrotach, podobają się to kupuje i zwrócę a tu ZONK. Sądzą że wszystko da się zwrócić, takie czasy.🙁
Tylko co teraz zrobić, jak Allegro nie wypowiada się w dyskusji, a komentarza nikt nie chce usunąć? Logiczne argumenty nie działają...
@aniavergab na naklejkach o ograniczeniu zwrotów dodaj tekst: „podstawa prawna art. 38 ustawy o prawach konsumenta”.
Wielkimi literami.
@aniavergab Do niektórych nie dotrą ŻADNE argumenty - nieważne czy logiczne czy nielogiczne.
Może zastosuj większe, żarówiaste naklejki na których w pierwszej linijce napiszesz tłustym drukiem PO OTWARCIU BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU i niżej jak napisał @Agent051 podaj podstawę prawną.
@aniavergab poprosiłam o wypowiedź pracownika Allegro w tej dyskusji, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Przykro mi, że komentarz nie może zostać usunięty, ale tak jak pisaliśmy w sprawie nr 25690474 opinię Kupującego możemy usunąć tylko w konkretnych przypadkach.
I co teraz? Mam mieć negatywne komentarze na koncie dlatego że ktoś czegoś nie doczytał? Przecież to nie jest rozwiązanie fair wobec sprzedawców, na których Allegro zarabia. Kupującym nie można wystawić komentarza, a powinno się dać. Ponownie proszę o przemyślenie sprawy związanej z komentarzem... Bo to komentarz dotyczący polskiego prawa, nie mojego konta.
Prosta sprawa, monitoruj takie zwroty spisuj loginy , telefony i odmawiaj przyjęcia takich paczek.
Teraz mam inny problem - klient twierdzi, że biustonosz ma wadę, że ramiączka źle leżą, w rzeczywistości nie różni się niczym od innych modeli, był prany, używany i co teraz? Klient ma zawsze rację? Nie zgadza się na częściowy zwrot, a towar będzie do wyrzucenia, jeśli go przyjmiemy i zwrócimy pieniądze. Czy Allegro w jakikolwiek sposób pomaga w rozstrzygnięciu takich sporów?
@aniavergab to jest reklamacja i musisz się do niej odnieść co nie znaczy ,że masz uznać .Twoja decyzja .
No tak, nie uznaję jej, ale w jaki sposób postąpić, żeby zakończyć dyskusję i ostatecznie odmówić zwrotu towaru?
@aniavergab dyskusję może zakończyć klient lub allegro . Nie uznajesz Twoja wola , masz do tego prawo , napisz to w dyskusji i odpowiednio umotywuj .
Ok, dzięki. Zobaczę, jak Allegro się odniesie
@aniavergab w takim przypadku pewnie dyskusja zakończy się rekompensatą z POK bez konsekwencji finansowych dla Ciebie ,ale nie na pewno , musisz się liczyć z niepochlebną oceną ze strony klienta , ale na to większego wpływu nie masz .
Dziękuję. Support odpisał, że to ja decyduję o reklamacji. Przykre, że negatywne opinie można wystawić nie mając zupełnie racji i Allegro nic z tym nie robi, ale cóż, nadal portal nastawiony jest na klientów, nie na pomoc sprzedawcom, a szkoda, bo to od nich pobierają prowizję, a nie odwrotnie 🙂