Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupujący chce wymienić przedmiot , bo otrzymał zły wzór produktu. Dostawa była kurierem Dpd. Jak ma dokonać zwrotu? czy jest możliwość, żeby kurier zabrał zwrot przy dostawie ? Rozumiem, że przy zakupie poniżej 65zł nie przysługuje darmowy zwrot Smart i muszę go pokryć?
@SuperMaster_pl Jeśli nie było to zamówienie Smart, a kupujący otrzymał zły towar z Twojej winy, powinieneś pokryć koszt odesłania towaru. Nie jestem w stanie powiedzieć, czy kurier podejmie przesyłkę przy okazji dostarczenia właściwej. O to musisz zapytać przewoźnika.
@SuperMaster_pl nadajesz poprawny produkt a jednocześnie zlecasz odbiór od klienta paczki 😄 oczywiście obydwie usługi płatne 100 % 😞
@SuperMaster_pl Niestety koszt są po twojej stronie, załatw to sprawnie żeby kupujący nie wystawił Ci negatywa.