Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@lewandowska16 proza życia.... , a poza tym ?
"Wielkie pytanie o życie, wszechświat i resztę"
Odpowiedź brzmi: 42
😄
😄
niektórzy powinni miec ustawowy zakaz dokonywania czynnosci prawnych w tym zawierania umow kupna-sprzedazy 😮 o zakazie dostepu do internetów nie wspomne 😮
Przed zakupem udzieliłem kupującemu wszelkich dodatkowych informacji , zatem kupujący miał pełna wiedzę na temat zakupionego laptopa. Jakakolwiek ingerencja w zakupiony towar (dokumentacja zdjęciowa wysłana przez kupującego, na której widać wnętrze laptopa ) z gruntu dyskwalifikuje zwrot zakupu , nawet zakupu używanego sprzętu. Laptop ten nie posiada wbudowanego modułu wifi tylko kartę "Intel Comet Lake PCH-LP" do połączenia kablem ethernet co było widoczne w specyfikacji laptopa która była dołączona do opisu aukcji .Odmawiam przyjęcia zwrotu zakupionego laptopa ze względu na fizyczną ingerencję w zakupiony komputerPo interwencji allegro gdzie powiedzieli że może zwrócić towar komputer został odesłany po sprawdzeniu okazało się że karta WiFi jest odłączona od gniazda usterka została usunięta komputer został naprawiony i teraz chce odesłać go kupując emu który wygrał aukcje i to zaczyna się problem znowu kupujący twierdzi że go oszukałem straszy policją czy aby napewno ma racje ?
@lewandowska16 Jakie konkretnie zastrzeżenia co do laptopa ma kupujący?
cytuje kupującego "Opis problemu: Sprzedający , sprzedał produkt z wadą. brak karty sieciowej wifi ( jest nie podpięta, nie działa ) Wiedział że karta nie działa nie zaznaczył tego w aukcji. Wprowadził kupującego w błąd. A teraz nie chce przyjąć zwrotu"
od początku w specyfikacji komputera karty wifi nie było, i to jest na akacji w specyfikacji . nie widziałem ze jest odpięta od gniazda myślałem ze je nie ma i jest tylko polaczenie przez przewód eternet
Na dobra sprawę w opisie nie ma ujetej takze karty sieciowej wbudowanej RJ45 😉
W opisie jest zarówno karta przewodowa jak i bezprzewodowa (w formie adaptera USB).
Masz rację! Nie patrzyłem na zdjecia.
spory ale to jest adapter USB , a nie karta wifi w specyfikacji komputera
Wiem, że wydaje się to drobnostką ale zdjęcia są integralną częścią ogłoszenia a na zdjęciu widnieje karta sieciowa WI-FI.
Co do rozwiązania tematu tej rozmowy - nikt z nas nie powie Ci co masz zrobić bo decyzja należy do Ciebie.
Jeśli rozpatrzyłeś reklamację i uznajesz ją za niezasadną to ją odrzucasz i odsyłasz kupującemu laptopa.
Weź jednak pod uwagę, że mogą zacząć schody. Kupujący wyzywa Cię od oszustów, straszy policją itp., może zacząć Ci robić na złość, wymyślać kolejne problemy itp.
Jeśli laptop wizualnie i technicznie jest w takim samym stanie w jakim go wysłałeś to rozważ zwrot pieniędzy kupującemu i wystaw nową licytację. Koniec końców może się to okazać rozwiązaniem o wiele lepszym niż niepotrzebne przepychanki. Czasem naprawdę warto sobie podarować nerwów i stresu.
@lewandowska16: po pierwsze takich tematów na forum są dziesiątki jak nie setki. Trochę szkoda pisać to samo kolejny raz.
Generalnie kupujący ma prawo do reklamacji a Ty możesz ją a) odrzucić b) uznać (naprawić/oddać kasę).
Jeśli sprzet jest sprawny, wzywasz kupujacego do odbioru sprzetu. Czyli czekasz na $$ i odsylasz.
Ale po tym co piszesz będzie niezła mina.
Przy tej cenie ja bym osobiście odwiózł sprzęt, przetestował na miejscu i wziął pokwitowanie na odbiór dzialajacego towaru.
Inaczej kupujący moze Cie "wozic" po zlosci.
Allegro sie nie przejmuj. Serwis wchodzi w cztery litery kupujacym. Zbieraj materiał dowody aby sie pozniej postawić.
Raz sie poddasz i pozamiatane.
jak narazie to komputer do mnie wrócił naprawiłem go w 5 sekund . wszytko działa jak należy razem z karta wifi ,ale on mnie starszy polcjia i wyzywa od oszustów, a ja chce mu go odesłać bo go wygrał w licytacji .Ciekaw jak zrobi allegro ?
@lewandowska16 Tak już poza tematem podpowiem Ci, że w opisie masz zapis którym najpewniej nieświadomie wprowadziłeś w błąd kupującego.
"Objęty gwarancją producenta na podstawie nr seryjnego , 20 miesięcy do końca gwarancji ( do sprawdzenia na stronie producenta)"
Na stronie producenta można zweryfikować datę zakupu itp ale do faktycznej realizacji gwarancji będzie wymagany dowód zakupu - paragon/faktura. Bez tego jest to jedynie informacja kiedy laptop był zakupiony itp ale żaden serwis nie przyjmie urządzenia do naprawy bez dowodu zakupu - przerabiałem to 🙂
ja dzwoniłem do hp i można ten model reklamować na podstawie nr seryjnego .
@lewandowska16 W takim razie możliwe, że coś się zmieniło lub dotyczy to jakiś konkretnych serii urządzeń ale z praktyki wiem, że ani HP oraz np. Lenovo nie przyjmowały urządzeń w ramach gwarancji wyłącznie na podstawie nr seryjnego.
@komis-bell wszystko zależy od konkretnego urządzenia, większość firm (Dell,HP etc) stosuje różne typy gwarancji, nie wyobrażam sobie aby przy NBD ktoś sprawdzał coś więcej niż SN i nie spotkałem się jeszcze z taką sytuacją.