Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Proszę o poradę. Klient kupił bambosze dziecięce i zgłosił zwrot. Zwrot odebrałam (niestety nie rozpakowałam od razu przy kurierze). Zwrot jakiś dziwnie mały, rozpakowałam przy kamerze. Koleś odesłał inne bambosze nie moje, liścik że dziękuje za zamówienie i życzy miłego dnia i dwie krówki... Nie odbiera telefonu. Napisałam wiadomość. Napisałam do Allegro, załączyłam zdjęcia i filmik i czekam.
Znając życie i traktowanie sprzedających to mam takie wyjścia:
- nie zwracać pieniędzy i żądać zwrotu mojego produktu, czyli dostanę negatywa a przy moich 27 pozytywnych to mogę się pożegnać ze smartem,
- pogodzić się z takimi sytuacjami i zwrócić pieniądze aby nie narażać się na negatywa.
Ktoś coś w temacie? Jakieś podpowiedzi?
@folkowy-slesin Cześć. 🙂 Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale jeśli przekazałaś nam już wszystkie materiały w sprawie, to zapoznamy się z nimi i postaramy się pomóc. Poproszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.