Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od wtorku czekam na weryfikację firmy. Miałem nadzieję że uda się w ciągu tygodnia i od Poniedziałku będę mógł ruszyć ze sprzedażą. A tu okazuję się że stoję z robotą z powodu braku weryfikacji.
Jak długo zazwyczaj trwa weryfikacja firmy? Może brakuje jakiś danych a z jakiegoś powodu nie dostałem wiadomości w tym temacie?
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam Mateusz
@Matt00Store Jaki komunikat widzisz w zakładce dotyczącej weryfikacji konta? Czy przesłałeś dokumenty potwierdzające tożsamość? Sprawdź szczegóły w tym artykule.
Przesłałem zdjęcia dowodu osobistego podczas weryfikacji. Zostałem jeszcze poproszony o uzupełnienie regonu i od tego czasu mam komunikat jak poniżej.
@Matt00Store Konsultuję tę sprawę. Gdy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Czy wiadomo coś w mojej sprawie?
@Matt00Store Cześć. 🙂 Bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam o priorytetową weryfikację, Twoje konto zostało już aktywowane i możesz wystawiać oferty. Pozostaje teraz tylko aktywacja wypłat - wniosek został wysłany do Operatorów. Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości.
Bardzo dziękuje.
Miłego dnia