Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siema, Mam pytanie sprzedaje jako osoba prywatna i osoba po odebraniu zgłasza zwrot (bez podawania przyczyny). Co muszę zrobić aby nie przyjąć zwrotu? Napisać, że sprzedaż prywatna i nie przyjmuje czy jak?
Taka nie za bardzo prywatna ta sprzedaż. Ja bym na Twoim miejscu przyjmował zwroty.
@vonNogayOsoba prywatna tylko bardzo zorganizowana, jak firma.
@dropski444 Jeśli wypełniasz zakładkę Zwroty to musisz przyjmować zwroty. Poza tym wystawiasz wiele ofert wieloprzedmiotowych nowych towarów, a to już wygląda na sprzedaż zorganizowaną.
@dropski444 Sprzedaż prywatna i po 100 sztuk nowego produktu ?
To tak nie działa dałeś możliwość zwrotów uruchamiając smarta, więc albo smart i zwroty albo osoba prywatna = brak zwrotów = brak smarta nie da się tego połączyć, a teraz musisz poprawić zakładkę a zwrot przyjąć 🙂
@dropski444 Ryzykujesz prowadząc taką wieloprzedmiotową sprzedaż jako osoba prywatna .Konflikty z klientami mogą któremuś z nich podsunąć pomysł aby odpowiednie urzędy sprawdziły twoją działalność a to bywa nieprzyjemne i kosztowne.