Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wiem, że w przypadku zwrotu towaru powinienem zwrócić kupującemu koszt przesyłki jaki poniósł przy zakupie. A co w sytuacji kiedy kupił kilka produktów a zwraca tylko jeden z nich?
Pozdrawiam
Szymon
Jak kupujący ma smarta to ma darmowy zwrot, jeżeli nie ma to zwraca a ty mu oddajesz za towar + najniższy koszt wysyłki. Była to jedna przecież przesyłka, a co chcesz podzielić koszty na ilość rzeczy?
@Client:38084084 Jeżeli klient zwraca tylko część towaru, nie oddajesz mu kosztu wysyłki.
@LEW433 wprowadza Cię w błąd 🙂
A mogę zapytać skąd ta pewność? Szukałem mocno w Google i nie znalazłem nigdzie podstawy pod to, że zwrot częściowy nie podpada pod ustawę o zwrocie kosztu przesyłki.
@Client:38084084 Pewność stąd, że wiele razy pojawiało się już to pytanie i zawsze padały takie same odpowiedzi. Gdybyś oddał w takim przypadku koszt wysyłki, kupujący miałby dostawę pozostałych rzeczy gratis. Istnieje też gdzieś interpretacja, chyba UOKiK, z której wynika, że gdyby dostawa pozostawionych sobie przez kupującego przedmiotów była tańsza od dostawy wszystkich zamówionych, należy klientowi zwrócić różnicę, jednak przy obecnie stosowanych, niskich cenach wysyłek zazwyczaj nie ma różnic i nie ma czego zwracać.
Super. Ogromnie, ale to ogromnie dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i pomoc!!!
Client:38084084 Jeśli produkt ,który zwraca ma inny wyższy koszt przesyłki niż pozostałe ,które pozostawił powinieneś zwrócić różnicę pomiędzy tymi przesyłkami .
@Client:38084084 przy zwrocie jednego z kilku przedmiotów ja także nie zwracam kosztów wysyłki. Generalnie wygląda to tak że jeśli kupujący zostawia sobie jeden przedmiot z kilku to także ponosi koszt wysyłki tego jednego przedmiotu który u niego został. Wiec zasadnym jest zwrot tylko za zwracane przedmioty
@xyz96 ma racje