anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów prowizji

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

Sprzedałem tydzień temu rzecz i naliczyliście mi prowizję a on nie zapłacił i nie ma zamiaru ile czasu zajmuje wam wniosek o zwrot prowizji

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@skarbybabuni Czy kupujący anulował zakup? 

W celu odzyskania prowizji, złóż wniosek o rabat transakcyjny. Szczegółowe instrukcje znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat.... Wnioski są rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich napływania.  

oznacz moderatorów

skarbybabuni
#9 Pomysłodawca#

zakupu nie anulował a wniosek złożony

oznacz moderatorów