Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o informację jak odebrać koszt wysyłki 8,99zł (będąc kupującym) jeżeli anulowanie zakupu nastąpiło na prośbę sprzedającego. Jestem właśnie w trakcie odstąpienia od umowy kupna nie z mojej winy. Sprzedający twierdzi, że wystawił produkt, którego obecnie nie ma nastanie i prosi o moje anulowanie zakupu. Oczywiście bez problemu zwraca kwotę za produkt ale kosztu przesyłki już nie. Dlatego zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi - do kogo skierować się po zwrot kosztu przesyłki. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam Darek
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Sprzedawca musi Ci zrcić wszystko co zapłaciłeś , jeśli ma on inne zdanie otwórz dyskusję lub zaczekaj na moderatorów .
Co za cymbał z tego sprzedającego 🤣
@Dario2o zgłoś problem z transakcja.
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
a czemu nie chce oddać za transport. Pytałeś się sprzedawcy?
@Dario2o Cześć Darek. 🙂 Sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie koszty, które poniosłeś (koszt produktu + koszt wysyłki). Możesz rozpocząć Dyskusję i opisać tę sytuację, pomożemy Ci: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Dario2o - czy faktycznie sprzedawca tak napisał? - anuluj zakup przez anulowanie zamówienia. Jak nie masz takiej możliwości - to poprzez bezpłatny zwrot z tytułu odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. To po prostu minimalizuje wszelkie niepotrzebne koszty transakcji.
Jednak sprzedający ma Ci zwrócić pełną wpłaconą kwotę - po prostu nie ma innej możliwości i nie ma do tego żadnych podstaw prawnych.
Jeśli nie zwróci całej kwoty - to masz info od moderatora - otwórz dyskusję, opisz problem, a sprzedawca zwróci koszty przesyłki.