anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot kosztow przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Witam, jeżeli klient odsyła mi zakupiony towar bez podania przyczyny- czy mam obowiązek zwrócić mu koszty przesyłki, czy tylko koszty za zwracany towar?

 

pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

Koszt przesyłki do niego także musisz zwrócić, jednak może to być najniższy koszt wysyłki określony w ofercie, w której dokonał zakupu.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@G-PLAST oddajesz co wpłacił za towar i wysyłkę do kupującego ale najtańszą z oferowanych dla danego towaru, a klient odsyła na swój koszt 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

.... A jeśli nie powiadomiles klienta o prawie do odstąpienia to zwracasz wszystkie przesyłki... 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@exoryna nie słyszałem o czym takim, wiem tylko 

Art. 29.

1. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 27.

2. Jeżeli konsument został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 Istnieje też przepis mówiący o tym, że jeśli sprzedawca nie poinformuje kupującego o odesłaniu towaru na własny koszt, koszt odesłania także pokrywa sprzedający.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 wiem ale to nie ma nic wspólnego z odpowiedzią na 

A jeśli nie powiadomiles klienta o prawie do odstąpienia to zwracasz wszystkie przesyłki

________
Κώστας
oznacz moderatorów