Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jeżeli klient odsyła mi zakupiony towar bez podania przyczyny- czy mam obowiązek zwrócić mu koszty przesyłki, czy tylko koszty za zwracany towar?
pozdrawiam
Koszt przesyłki do niego także musisz zwrócić, jednak może to być najniższy koszt wysyłki określony w ofercie, w której dokonał zakupu.
@G-PLAST oddajesz co wpłacił za towar i wysyłkę do kupującego ale najtańszą z oferowanych dla danego towaru, a klient odsyła na swój koszt 🙂
.... A jeśli nie powiadomiles klienta o prawie do odstąpienia to zwracasz wszystkie przesyłki...
@exoryna nie słyszałem o czym takim, wiem tylko
Art. 29.
1. Jeżeli konsument nie został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w art. 27.
2. Jeżeli konsument został poinformowany przez przedsiębiorcę o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.
@kostas11 Istnieje też przepis mówiący o tym, że jeśli sprzedawca nie poinformuje kupującego o odesłaniu towaru na własny koszt, koszt odesłania także pokrywa sprzedający.
@xyz96 wiem ale to nie ma nic wspólnego z odpowiedzią na
A jeśli nie powiadomiles klienta o prawie do odstąpienia to zwracasz wszystkie przesyłki