Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient odesłał paczkę bez uzupełniania formularza zwrotu i pomimo kilku próśb i prób kontaktu (mailem, SMSem, próby kontaktu telefonicznego i na otwartej dyskusji), brak jakiejkolwiek reakcji.
Czy klient ma obowiązek wypełnić formularz zwrotu? Czy pomimo braku formularza mamy obowiązek zwrócić koszta? Czy jeśli klient nie będzie chciał podać powodu zwrotu towaru odzyskamy prowizję za sprzedaż?
Pieniądze jak najbardziej zamierzamy zwrócić, nie chcielibyśmy jednak być na tym stratni i prosiliśmy o zaznaczenie zwrotu na Allegro wraz z powodem zwrotu. Czy mamy prawo wymagać wypełnienia formularza?
Nie jesteśmy pewni, jak rozwiązać tą sytuację. Prosimy o pomoc.
Ustawodawca nie określa formy w jakiej konsument ma poinformować przedsiebiorcę o rezygnacji z zakupu czyli pozostawia dowolność , nie zmienia to faktu , że na kupującym taki obowiązek ciąży .
Dziękuję za pomoc.
@my-media Trochę dziwne ale generalnie to nie widzę problemu. Dopóki kupujący na wyjaśni sprawy, nie upomni się o zwrot pieniędzy no to zatrzymaj jego paczkę w depozycie i nic nie rób.
Rozliczenie przedstawiasz mu gdy upomni się o pieniądze.
Dziękuję bardzo za pomoc i sugestię.
@my-media Formularza zwrotu nie możesz się domagać jako takowego, może kupujący odstąpić od umowy zakupu w każdy sposób, mailem listem, sms itd, ale powinien poinformować was o tym.
Dziękuję za informację.