Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
sprzedaję masowo drobne przedmioty. Mam powiązane allegro smart dzięki czemu kupujący za kupienie 9 przedmiotów otrzymuje darmową wysyłkę.
Po otrzymaniu przez klienta przesyłki zwraca mi przesyłkę z mniejszą ilością przedmiotów tego samego typu i żąda zwrotu za powiedzmy 6 tych przedmiotów.
Jest to bardzo uciążliwe przy masowych sprzedażach gdzie około 10% to zwroty niekompletnych przesyłek.
Jak rozwiązać ten problem?
czyli nie ma zwrotów 🙂
@akcesoria338 Komplet kilka przedmiotów w cenie całkowitej . Czyli np. cena za 5 pamięci, 4 żarówki, 1 koszulę i krawat i i.t.p. Klient musi odesłać wszystko. Ta zasada obowiązuje również przy składaniu reklamacji.
@akcesoria-net-pl komplet , to zestaw wyceniony za całość,
Np. 2 żarówki za 15 zł, nie 2 żarówki po 7,5 zł za sztukę w komplecie za 15 zł
Jeśli tak wycenisz towar to cena jest nierozerwalnie połączona z kompletem.
@BURZYNSKID to jest zestaw, a nie komplet. Nie obronisz się przed zwrotem części zamówienia.
Komplet to np. zestaw sztućców, klient nie może wyjąć jednego widelca i odesłać resztę, ale 2 żarówki już nie.
Masz rację, sprzedawaj komplety . Tyko pamiętaj o cenie za komplet nie za sztukę. To działa.
Dzięki wszystkim za podpowiedzi! 😊