anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot nieodebranej paczki i ponowna wysyłka

znaturystworzone
#7 Wielbiciel#

Klient nie odebrał paczki w paczkomacie, wróciła ona do mnie. Klient poprosił o ponowne wysłanie, ja go poinformowałam o kosztach. W jaki sposób klient ma zapłacić za ponowna przesyłkę i koszty zwrotu?

Mam mu po prostu wysłać numer konta swojego czy gdzieś jest jakaś opcja na Allegro?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

konto zamknięte
Nie dotyczy

@znaturystworzone  w zakładce "kupione" jest opcja dopłać 🙂

oznacz moderatorów

znaturystworzone
#7 Wielbiciel#

dziękuję za odpowiedź.

w zakładce kupione u klienta? 

ja takiej u siebie nie znalazła albo po prostu nie wiem gdzie szukać...

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@znaturystworzone  sorry, zakładka teraz nazywa sie "zakupy", przy płatności za zamówienie kupujący powinien mieć przycisk "dopłać"

oznacz moderatorów

znaturystworzone
#7 Wielbiciel#

dziękuję za informacje:)

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@znaturystworzone Max dopłata to jest 30 zł.

oznacz moderatorów

znaturystworzone
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, dopłata mieści sie w tej kwocie:)

 

oznacz moderatorów

mSport_com_pl
#9 Pomysłodawca#

Dopłacić do transakcji na swoim koncie Allegro, ale trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem i maks.30zł.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@znaturystworzone  allegro paczkomaty mają zwrot za darmo także te nie podjęte przez kupującego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów