Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie odebrał paczki w paczkomacie, wróciła ona do mnie. Klient poprosił o ponowne wysłanie, ja go poinformowałam o kosztach. W jaki sposób klient ma zapłacić za ponowna przesyłkę i koszty zwrotu?
Mam mu po prostu wysłać numer konta swojego czy gdzieś jest jakaś opcja na Allegro?
@znaturystworzone w zakładce "kupione" jest opcja dopłać 🙂
dziękuję za odpowiedź.
w zakładce kupione u klienta?
ja takiej u siebie nie znalazła albo po prostu nie wiem gdzie szukać...
@znaturystworzone sorry, zakładka teraz nazywa sie "zakupy", przy płatności za zamówienie kupujący powinien mieć przycisk "dopłać"
dziękuję za informacje:)
@znaturystworzone Max dopłata to jest 30 zł.
Dziękuję, dopłata mieści sie w tej kwocie:)
Dopłacić do transakcji na swoim koncie Allegro, ale trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem i maks.30zł.
@znaturystworzone allegro paczkomaty mają zwrot za darmo także te nie podjęte przez kupującego 🙂