Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient zgłosił zwrot 24 .08. i do tej pory go nie wysłał. Z klientem nie ma kontaktu. Po przeczytaniu paru takich historii na forach itd. do czego klienci są zdolni chciałabym tego uniknąć. Czy jest możliwość od strony sprzedającego założyć dyskusję z klientem? Czy po prostu lepiej poczekać? Żeby nie doszło do sytuacji że nie odeślę zwrotu a będzie żądał zwrotu pieniędzy. W jaki sposób tego uniknąć i jak się zabezpieczyć?
Dyskusji nie założysz z kupującym, kupujący ma 14dni od daty zgłoszenia zwrotu na wysłanie (nie minęło jeszcze 14dni), więc jak minie termin a przedmiot nie dotrze to Ty nie zwracasz środków.
@ettle, podasz numer tego zamówienia? 🙂
Numer zamówienia
@ettle a jaka metodę transportu wybrał kupujący? Pojawił Ci się w systemie jakiś numer zwrotny przesyłki?
Metoda dostawy In post ale numeru zwrotnego nie widzę
Może zrezygnował ze zwrotu, czasem tak robią czekaj 14dni+ kilka na możliwe opóźnienie.
Szkoda tylko że nie ma z nim kontaktu. No ale poczekam mam tylko nadzieję że to nie 1 z tych przekrętów 😉
Musisz poczekać innego sposobu nie ma.🤗
@ettle nie ma nymeru to nie nadany . Czym Ty się martwisz , przyjdzie to będzie , nie przyjdzie to z głowy .
@ettle musisz czekać , klient na odesłanie ma 14 dni od zgłoszenia zwrotu , a jeśli nie zmieści się z tym czasie możesz sprawę uznać za niebyłą lub ostatecznie wezwać klienta do zwrotu towaru , który defacto nie jest już jego własnością .