Zwrot od Klienta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Klient zgłosił zwrot 24 .08. i do tej pory go nie wysłał. Z klientem nie ma kontaktu. Po przeczytaniu paru takich historii na forach itd. do czego klienci są zdolni chciałabym tego uniknąć. Czy jest możliwość od strony sprzedającego założyć dyskusję z klientem? Czy po prostu lepiej poczekać? Żeby nie doszło do sytuacji że nie odeślę zwrotu a będzie żądał zwrotu pieniędzy. W jaki sposób tego uniknąć i jak się zabezpieczyć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dyskusji nie założysz z kupującym, kupujący ma 14dni od daty zgłoszenia zwrotu na wysłanie (nie minęło jeszcze 14dni), więc jak minie termin a przedmiot nie dotrze to Ty nie zwracasz środków.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ettle, podasz numer tego zamówienia? 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer zamówienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ettle a jaka metodę transportu wybrał kupujący? Pojawił Ci się w systemie jakiś numer zwrotny przesyłki?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Metoda dostawy In post ale numeru zwrotnego nie widzę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może zrezygnował ze zwrotu, czasem tak robią czekaj 14dni+ kilka na możliwe opóźnienie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szkoda tylko że nie ma z nim kontaktu. No ale poczekam mam tylko nadzieję że to nie 1 z tych przekrętów 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Musisz poczekać innego sposobu nie ma.🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ettle nie ma nymeru to nie nadany . Czym Ty się martwisz , przyjdzie to będzie , nie przyjdzie to z głowy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ettle musisz czekać , klient na odesłanie ma 14 dni od zgłoszenia zwrotu , a jeśli nie zmieści się z tym czasie możesz sprawę uznać za niebyłą lub ostatecznie wezwać klienta do zwrotu towaru , który defacto nie jest już jego własnością .