anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot od Klienta

ettle
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Klient zgłosił zwrot  24 .08. i do tej pory go nie wysłał. Z klientem nie ma kontaktu. Po przeczytaniu paru takich historii na forach itd. do czego klienci są zdolni chciałabym tego uniknąć. Czy jest możliwość od strony sprzedającego założyć dyskusję z klientem? Czy po prostu lepiej poczekać?  Żeby nie doszło do sytuacji że nie odeślę zwrotu a będzie żądał zwrotu pieniędzy. W jaki sposób tego uniknąć i jak się zabezpieczyć?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Dyskusji nie założysz z kupującym, kupujący ma 14dni od daty zgłoszenia zwrotu na wysłanie (nie minęło jeszcze 14dni), więc jak minie termin a przedmiot nie dotrze to Ty nie zwracasz środków.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ettle, podasz numer tego zamówienia? 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

ettle
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia

a47b3d31-1825-11ed-87e0-619adec4a4a3
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ettle a jaka metodę transportu wybrał kupujący? Pojawił Ci się w systemie jakiś numer zwrotny przesyłki?

oznacz moderatorów

ettle
#8 Zapaleniec#

Metoda dostawy In post ale numeru zwrotnego nie widzę

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może zrezygnował ze zwrotu, czasem tak robią czekaj 14dni+ kilka na możliwe opóźnienie.

oznacz moderatorów

ettle
#8 Zapaleniec#

Szkoda tylko że nie ma z nim kontaktu. No ale poczekam mam tylko nadzieję że to nie 1 z tych przekrętów 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Musisz poczekać innego sposobu nie ma.🤗

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ettle nie ma nymeru to nie nadany . Czym Ty się martwisz , przyjdzie to będzie , nie przyjdzie to z głowy .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ettle musisz czekać , klient na odesłanie ma 14 dni od zgłoszenia zwrotu , a jeśli nie zmieści się z tym czasie możesz sprawę uznać za niebyłą lub ostatecznie wezwać klienta do zwrotu towaru , który defacto nie jest już jego własnością .

oznacz moderatorów