Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, jestem nowa na allegro próbujemy się z mężem rozwinąć. Idzie po woli, jedna przesyłka na dzień lub na dwa dni, ale małe. Handlujemy różnymi rzeczami ale chodzi o Pana który zwrócił 3 paczki skarpetek. Nie wiem co z tym zrobić. Jak to się tutaj wszystko odbywa. Pan absolutnie się nie skontaktował, nie napisał tylko po ładnych kilku dniach zgłosił zwrot. A jeśli coś nie grało mogłam to z nim załatwić wysłać gratis. Może chodzi że wzory się delikatnie różnią ale na stronie jest napisane że mogą się różnić. Wiem jak ciężko jest sie tutaj wybić, teraz zwrot , bedą pewnie zabrane punkty itd. Prosze o pomoc i rozwinięcie tematu. Pozdrawiam
@ToiOwoWroc zwrot to zwrot , w necie klient ma prawo zwrócić towar i nic z tym nie zrobisz , oddaj kasę , a o punkty się nie martw .
Zwrot to nie koniec swiata
malo tego- to teraz codziennośc. Jak będziecie mieć smarta to tym bardziej- będą dobierać drobny towar do darmowej dostawy aby go potem zwrócić
i taki zwrot pełnowartościowego towaru to jest najmniejszy problem, z jakim przyjdzie się wam mierzyć,
Właśnie mamy smarta i naprawde jesteśmy od dwóch tygodni na allegro i nie wiedziałam jak to sie je...To co jeszcze sie może zdarzyć ?
@ToiOwoWroc "To co jeszcze sie może zdarzyć ?" - Tego sie nie do opowiedziec to trzeba przeżyć 😉
Ale tyle osób / firm daje rade wiec z pewnoście Wy także wszystko powoli ogarniecie .
ok dzięki za otuche 🙂 A moze jakas podpowiedz jak zwieksyc sprzedaz? chociaz troszkę?
Przejrzyj to forum...
Może odesłać bez żadnej info, albo coś co kupił gdzieś indziej i wmawiać, że kupił od Was albo używane, albo celowo uszkodzone. Może udawać, że dostał pustą przesyłkę, albo z inną zawartością.
Przy okazji pomyślcie czy nie warto kupić niewidzialny pisak i oznaczać swoje produkty, np. a etykiecie. Jeżeli jest dla Was ważne, żeby zwracali to co kupili u Was.
Fajny pomysł z tym pisakiem, a sowją droga nie wiedzia lam ze ludzie są aż tak wredni
@Client:35386082 niewidzialny pisak - dosłownie jak w baśni Andersena 🙂
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowe_szaty_kr%C3%B3la
możesz sobie oznaczać niewidzialnym pisakiem swój towar ale w sytuacji krytycznej, gdy kupujący będzie szedł w zaparte nic nie wskórasz
od kiedy kupujący odpowiada za niewidzialne oznaczenia 🙂
@ToiOwoWroc Akurat prawo do zwrotu nie zależy od miejsca sprzedaży (np. Allegro) czy też programu Smart. Dotyczy wszystkich sprzedających na odległość. Kwestia tylko, czy klient zrobił zwrot w trybie ustawowym (do 14 dni bez podana przyczyny) , czy tez złożył reklamację (bo piszesz, że wzór mu się nie podobał)
Zrobił poprostu zwrot nie podając przyczyny, po tygodniu
@ToiOwoWroc Cóż, ma do tego prawo - a Allegro dodatkowo zachęca do takich zachowań oferując darmowe zwroty w ramach Smart. A ludzie w Polsce są mocno wierzący w tę prymitywną propagandę, że coś jest za darmo
Ruską propagandę, tu także ruscyi trollują.
Mam jeszcze pytanie, ponieważ widnieje mi na koncie że kupujący zglosił zwrot, było to 3 lutego , co teraz ja czekam aż przyjdzie mi Paczka spowrotem czy jak się to odbywa?
@ToiOwoWroc Tak. Czekasz aż paczka wróci. Sprawdzasz towar. Jeśli wrócił w stanie nieuszkodzonym zwracasz środki ( najlepiej za pośrednictwem allegro finanse - w sales center zakładka zwroty) Natomiast jeśli produkt stracił na wartości masz prawo adekwatnie obniżyc zwracaną kwote.
Pewnie zwrócił 3 z zakupionych 4 , 12 zyla / para , czyli wszystko gra , typowe wyłudzenie darmowej dostawy
@mdrogeria ze szkodą dla sprzedawcy - kupujący logując się do serwisu przyjmuje do wiadomości opłaty i prowizje pobierane przez serwis