anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot od klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
ToiOwoWroc
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie, jestem nowa na allegro próbujemy się z mężem rozwinąć. Idzie po woli, jedna przesyłka na dzień lub na dwa dni, ale małe. Handlujemy różnymi rzeczami ale chodzi o Pana który zwrócił 3 paczki skarpetek.  Nie wiem co z  tym zrobić. Jak to się tutaj wszystko odbywa. Pan absolutnie się nie skontaktował, nie napisał tylko po ładnych kilku dniach zgłosił zwrot. A jeśli coś nie grało mogłam to z nim załatwić wysłać gratis. Może chodzi że wzory się delikatnie różnią ale na stronie jest napisane że mogą się różnić. Wiem jak ciężko jest sie tutaj wybić, teraz zwrot , bedą pewnie zabrane punkty itd. Prosze o pomoc i rozwinięcie tematu. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ToiOwoWroc zwrot to zwrot , w necie klient ma prawo zwrócić towar i nic z tym nie zrobisz , oddaj kasę , a o punkty się nie martw .

oznacz moderatorów
Monika__L
#17 Koryfeusz#

Zwrot to nie koniec swiata

malo tego- to teraz codziennośc. Jak będziecie mieć smarta to tym bardziej- będą dobierać drobny towar do darmowej dostawy aby go potem zwrócić 

i taki zwrot pełnowartościowego towaru to jest najmniejszy problem, z jakim przyjdzie się wam mierzyć,

oznacz moderatorów
ToiOwoWroc
#7 Wielbiciel#

Właśnie mamy smarta i naprawde jesteśmy od dwóch tygodni na allegro i nie wiedziałam jak to sie je...To co jeszcze sie może zdarzyć ?

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@ToiOwoWroc  "To co jeszcze sie może zdarzyć ?" - Tego sie nie do opowiedziec to trzeba przeżyć 😉

 

Ale tyle osób / firm daje rade wiec z pewnoście Wy także wszystko powoli ogarniecie .

oznacz moderatorów
ToiOwoWroc
#7 Wielbiciel#

ok dzięki za otuche 🙂 A moze jakas podpowiedz jak zwieksyc sprzedaz? chociaz troszkę?

 

oznacz moderatorów
Client:35386082
#13 Ambasador#

Przejrzyj to forum...
Może odesłać bez żadnej info, albo coś co kupił gdzieś indziej i wmawiać, że kupił od Was albo używane, albo celowo uszkodzone. Może udawać, że dostał pustą przesyłkę, albo z inną zawartością.

Przy okazji pomyślcie czy nie warto kupić niewidzialny pisak i oznaczać swoje produkty, np. a etykiecie. Jeżeli jest dla Was ważne, żeby zwracali to co kupili u Was.

oznacz moderatorów
ToiOwoWroc
#7 Wielbiciel#

Fajny pomysł z tym pisakiem, a sowją droga nie wiedzia lam ze ludzie są aż tak wredni

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Client:35386082 niewidzialny pisak  - dosłownie jak w baśni Andersena 🙂

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowe_szaty_kr%C3%B3la

możesz sobie oznaczać niewidzialnym pisakiem swój towar ale w sytuacji krytycznej, gdy kupujący będzie szedł w zaparte nic nie wskórasz

od kiedy kupujący odpowiada za niewidzialne oznaczenia 🙂

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@ToiOwoWroc Akurat prawo do zwrotu nie zależy od miejsca sprzedaży (np. Allegro) czy też programu Smart. Dotyczy wszystkich sprzedających na odległość. Kwestia tylko, czy klient zrobił zwrot w trybie ustawowym (do 14 dni bez podana przyczyny) , czy tez złożył reklamację (bo piszesz, że wzór mu się nie podobał)

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
ToiOwoWroc
#7 Wielbiciel#

Zrobił poprostu zwrot nie podając przyczyny, po tygodniu

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#15 Entuzjasta#

@ToiOwoWroc Cóż, ma do tego prawo - a Allegro dodatkowo zachęca do takich zachowań oferując darmowe zwroty w ramach Smart. A ludzie w Polsce są mocno wierzący w tę prymitywną propagandę, że coś jest za darmo 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ruską propagandę,  tu także ruscyi trollują.

oznacz moderatorów
ToiOwoWroc
#7 Wielbiciel#

Mam jeszcze pytanie, ponieważ widnieje mi na koncie że kupujący zglosił zwrot, było to 3 lutego , co teraz ja czekam aż przyjdzie mi Paczka spowrotem czy jak się to odbywa?

 

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@ToiOwoWroc  Tak. Czekasz aż paczka wróci. Sprawdzasz towar. Jeśli wrócił w stanie nieuszkodzonym zwracasz środki ( najlepiej za pośrednictwem allegro finanse - w sales center zakładka zwroty) Natomiast jeśli produkt stracił na wartości masz prawo adekwatnie obniżyc zwracaną kwote.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Pewnie zwrócił 3 z zakupionych 4 , 12 zyla / para , czyli wszystko gra  , typowe wyłudzenie darmowej dostawy

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@mdrogeria ze szkodą dla sprzedawcy - kupujący logując się do serwisu przyjmuje do wiadomości opłaty i prowizje pobierane przez serwis

oznacz moderatorów