Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jestem sprzedającym osobą prywatną mam pytanie do państwa sprzedałem na Allegro lokalnie procesor i kupujący zapłacił za procesor i nie zdążyłem jeszcze wysłać procesora i dostałem wiadomość od kupującego że jednak się pomylił i chce zwrot pieniędzy przesyłka była ustalona jako inpost paczkomaty dostałem etykietę i wszystko co mam zrobić jeśli zwrócę pieniądze a nie wyślę paczki to nie dostanę żadnej kary od Allegro ? Liczę na pomoc nie wiem co robić
@JOKER963 Nie dostaniesz żadnej kary. Poproś kupującego o nr jego konta bankowego i zwróć mu pieniądze tradycyjnym przelewem (bo na AL inaczej tego nie da się zrobić).
Poprzez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d napisz do allegro z prośbą o zwrot opłaty za obsługę transakcji (prowizji, również opłatę za niewykorzystaną etykietę), dołączając dowód odstąpienia kupującego od zakupu (oraz ew. potwierdzenie z banku dot. zwrotu mu pieniędzy).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Bardzo dziękuje za pomoc
@Knowhere Za niewykorzystaną etykietę InPost zwraca. Trzeba wypełnić wniosek -reklamację na stronie menadzera i zwracają.
@br. Za etykiety wygenerowane spod AL rozliczasz się bezpośrednio z allegro (są doliczane do salda), a nie z inpostem😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ale na wypadek, gdyby jednak @JOKER963 generował etykietę spod managera inpostu, to powinien udać się na stronę https://inpost.pl/formularz-kontaktowy i jako "temat kontaktu" wybrać "Chcę otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę lub kod nadania".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄