Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dzisiaj miałem niestety bardzo przykra sytuację z jednym z kupujących - kupił ode mnie przedmiot wirtualny w kategorii online gdzie nie można płacić kartą kredytową, lecz powiedział, że jest to jedyna forma płatności jaka może zapłacić, wsytawiłem przedmiot w innej kategorii i kupujący wpłacił pieniadze.
Następnie wyczytałem, że kupujący może zrobić chargeback a ja po przekazaniu wirtualnego przedmiotu bede miał problemy udowodnić, że kupujący dostał dany przedmiot. Napisałem kupującemu żeby poczekał aż pieniądze zostaną zaksięgowane na moim koncie, lecz w tym momencie dostałem salwą gróźb i oburzenie, że kupił przedmiot to chce go teraz i nie ma czasu czekać, że jak go nie dostanie to wystawia negatywa i prosi o zwrot pieniędzy.
Nie ugiąłem się i niestety otrzymałem komentarz negatywny, chciałbym zwrócić pieniądze kupującemu lecz zastanawiam się czy jeśli użyję opcji Zwróć Wpłatę na allegro to czy kupujący może wtedy także zrobić chargeback? Chciałbym się dowiedzieć jak wyjść z tej sytuacji, żeby zwrócić pieniądze, ale nie stracić ich dwukrotnie(zwrot i chargeback) oraz pozbyć się komentarza negatywnego.
Niestety podejrzewam, że kupujący to zwykły oszust.
Co w takim razie mogę zrobić? Pieniądze mam już na koncie, ale nie mogę zwrócić pieniędzy przez Payu - kupujący płacił kartą kredytową(mówił, że mieszka zagranicą) a zwrot kazał zrobić na polskie konto bankowe... Powiedział także, że mogę mu przekazać wirtualny przedmiot "I po sprawie"... śmierdzi mi to wszystko i naprawdę nie wiem co robić.
Innej możliwości zwrotu nie masz za bardzo albo allegro finanse albo zwykły przelew na jego konto.
Albo przekaz mu towar. Tylko musisz mieć to udokumentowane żeby nie złożył wniosku do POK
@Sacwrath, skąd Twoje podejrzenie, że kupujący posługiwał się "lewą" kartą kredytową?
Witam, podejrzewam, że kupujący posługiwał się kradzioną/lewa kartą kredytową ponieważ powiedział, że ma zagraniczną kartę kredytową i tylko w ten sposób może zapłacić na mojej aukcji, a następnie gdy powiedziałem, że przekażę przedmiot dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na moje konto to kupujący zaczął mnie straszyć negatywami oraz tym, że chce zwrot pieniędzy na jego Polskie konto bankowe - mimo, że wcześniej mógł zapłacić tylko poprzez zagraniczna kartę kredytową. Wszystko jest udokumentowane na Czacie allegro z tym użytkownikiem.
Na dodatek kupujący próbował wyłudzić ode mnie "zadośćuczynienie za stracony czas", mówiąc, że jeśli chce mu zwrócić pieniądze to w takim razie muszę mu dać coś "gratis" (jakieś mniejsze, dodatkowe przedmioty w grze).
Ktokolwiek jest w stanie pomóc? Nawet allegro nie odpisuje mimo wysłanego maila 7 godzin temu...
@Sacwrath, poprosiłam o weryfikację konta Kupującego. Nie znaleźliśmy nic niepokojącego, ani podejrzanego.