Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Chcę się dowiedzieć jak dobrze wykonać zwrot pieniędzy kupującemu, który zrezygnował z zakupu (sprzęt), ponieważ: "nie pasuje mi". Czy mam najpierw zatwierdzić, że kupujący chce zwrot, później napisać, aby odesłał sprzęt i zaznaczyć "zwróć wpłatę"?
Tylko czy, jeśli zaznaczę "zwróć wpłatę" to dostanę towar od kupującego? A może to działa, że jeśli kliknę "Zwróć wpłatę" to Allegro wypłaci kupującemu pieniądze dopiero gdy ja dostanę towar? Obawiam się, żeby nie wyszło tak, że kupujący będzie miał sprzęt i kasę za niego.
Proszę mnie uświadomić jak to działa i poprowadzić.
Dziękuję i pozdrawiam
Ze zwrotem pieniędzy poczekaj, aż otrzymasz towar.
Allegro zwykłe
Allegro lokalnie
Czyli jeszcze nic nie robić z wpłatą? Mam napisać do kupującego, że ma wysłać, czy zostawić to tak jak jest na chwilę obecną?
Nie dostałam odpowiedzi na pytanie, które jest dla mnie nadal istotne. Masz linka i baw się. Tyle dostałam. Dzięki
Ale co się obrażasz? Czego nie dostałaś? Dostałaś linki do poczytania. Oprócz tego radę "Ze zwrotem pieniędzy poczekaj, aż otrzymasz towar."
skoro klient ci kliknął ze zwraca, to piłka po jego stronie. Czekaj na paczkę i tyle. Dostaniesz, obejrzysz, ocenisz i wtedy kliniesz zwróc wpłatę.
Nie jest obrażaniem się napisanie, że nie dostałam odpowiedzi. - nie, nie jest.
Ale to "Masz linka i baw się. Tyle dostałam. Dzięki" przeczytaj na głos i posłuchaj siebie.
Przeczytałam i nie widzę w tym problemu. To stwierdzenie faktu. Serdecznie pozdrawiam
Nie obrażam się. Czekałam na taką właśnie odpowiedź, jak od Ciebie. W linku było, "zwróć wpłatę" i tyle. Czyli według linka miałam zostać bez towaru i pieniędzy. Chciałam to wyjaśnić.
Nie jest obrażaniem się napisanie, że nie dostałam odpowiedzi.
Poszperałam głębiej w Google i już wiedziałam co mam zrobić.
Dzięki za krótką i na temat odpowiedź.