Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący rozmyślił się po zapłaceniu. Nie zdążyłam wysłać towaru. Jak zwrócić mu pieniądze? Czy to on musi złożyć rezygnację, żeby wygenerować zwrot?
Jeżeli przesyłka zmieniła status np.oczekuje na nadanie, niech kupujący zrobi zwrot towaru a ty mu oddasz kasę. A robi kupujący to tu:
A tu masz opisane jak zwrócić środki kupującemu: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
Jeśli to był zakup na Allegro Lokalnie, nie zwrócisz wpłaty przez Allegro Finanse. Poproś kupującego o numer konta i oddaj pieniądze przelewem.
@atena565 Na zwykłym Allegro pieniądze zwracasz tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
Na Allegro Lokalnie tylko bezpośrednio na konto bankowe kupującego, które musi Ci podać.
Abyś mogła zwrócić pieniądze, kupujący nie musi składać rezygnacji.
@atena565, widzę, że chodzi o zakup na Allegro Lokalnie. Zwrot zrobisz w sposób, który opisali Ci @sophie-bunny i @xyz96.
A co stanie się z widniejącą zapłatą na moim ogłoszeniu? Muszę wycofać ogłoszenie i wstawić przedmiot jeszcze raz?
Dziękuję za odpowiedź 😊
Dodatkowo jak przelać te pieniądze z allegro na moje konto? Czy muszę jakby fikcyjnie ten towar wysłać? Kliknąć opcje wyślij paczkę?
Przepraszam, ale pierwszy raz tutaj coś sprzedaje I dodatkowo taka sytuacja 🙈
Tu masz instrukcję jak wypłacić pieniądze: