Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Anulowałem zakup nagrywarki DVD po wpłaceniu kasy sprzedawcy, ponieważ się dowiedzialem że mogą być naliczone dodatkowe opłaty jak sprzęt jest sprowadzony z kraju z POZA UNII EUROPEJSKIEJ, oczywiście SKLEP się zgodził na anulowanie mi zakupu i na oddanie mi pieniedzy na moje konto, lecz minęło już parę dni od anulowania zakupu tj od 05.10.2022 , i do dzis nie mam pieniądzy na moim koncie, oczywiście otwarłem dyskusje ze Sprzedawcą, link mi przyszedł na maila że Sprzedawca mi oddał pieniądze 168 zł , lecz na moim koncie Bankowym nadal nie mam zwrotu z tego Sklepu . proszę o odpowiedz co dalej . pozdr p. Kamil
Zaczekam , zawsze dyskusje można zamknąć ze sprzedającym, poczekamy, zobaczymy. pozdr
@Alan_700 Zwrot został zlecony poprawnie 5 października. Środki powinny wrócić na rachunek przypisany do karty płatniczej, której użyłeś podczas zakupu. Sprawdź proszę wpływy na to konto od 5 października do teraz.
Do Moderatorki
Niestety nie ma pieniedzy dalej na moim koncie, owszem jest pod datą 05.10.2022 info - ale tylko o tym że JA WPŁACIŁEM KASE NA KONTO ZA ZAKUP nagrywarki DVD SPRZEDAWCY na konto sprzedawcy i że suma została zaksięgowana 06.10.2022, natomiast od 05.10.2022 sprawdzałem w historii na moim koncie z PARIBAS BANK i z NEST BANK nie ma wpłaty od sprzedawcy, poczekamy do końca tygodnia . pozdr p. Kamil Marczak
Ps - Dyskusji ze Sprzedawcą na razie nie zamknąłem, wiem z innej Dyskusji na Allegro Gadane, że Sprzedawca zwrócił kupującemu kase, ale kasa nie trafiła do kupującego i Sprzedawca musiał potem drugi raz oddać zwrócić sumę za zakup już bezpośrednio na konto kupującego, a nie przez PayU . Fakt Sprzedawca otrzymał info że Kase została zwrócona kupującemu i kupujący też otrzymał taką info na maila, ale DE FACTO nie OTRZYMAŁ WOGÓLE PIENIĘDZY Z ANULOWANEGO ZAKUPU. (nadmieniam że nie była to WINA BANKU), czytałem o takim przypadku na ALLEGRO GADANE .
NOWA DO MODERATOR
JEST już 13.10.2022 i niestety nie otrzymałem ZWROTU z ANULOWANEGO ZAKUPU od Sprzedawcy , powinna być taka informacja - ZWROT SUMY TRANSAKCJI i suma 168 zł , niestety nie ma takiej Informacji, jedynie otrzymałem sumę od Sprzedawcy ze ZWROTU TOWARU - 138 zł na konto, ale od SPRZEDAWCY z ANULOANEGO ZAKUPU - 168 zł NIE OTRZYMAŁEM PIENIĄDZY, choć na maila została wysłana 05.10.2022 info że jest zwrot pieniędzy z ANULOWANEGO zakupu, ale DE FACTO nie mam do dziś do 13.10.2022 Pieniędzy na moim koncie . Będę czekał do Niedzieli na pieniądze, jak nie będzie wpłaty to zwrócę się do państwa jak odzyskać pieniądze . p. Kamil Marczak
@Alan_700 Opłaciłeś zamówienie kartą płatniczą i zwrot został zlecony na rachunek przypisany do tej karty. Jeśli wciąż nie widzisz na nim tych środków, napisz przez ten formularz. Odpowiedni zespół przekaże Ci szczegóły dotyczące zleconego przelewu. Pamiętaj, żeby w zgłoszeniu podać dane transakcji, o którą chodzi.
od p. Kamil do Moderatorki,
napisałem już informacje o tym, jedynie ma maila otrzymałem info 05.10.2022 że
Pełna kwota 168,99 zł za zakup została zlecona do zwrotu przez sprzedającego Mtseg. Środki są w drodze do Ciebie.
Tylko że od 05 do 14.10.2022 środki nie wpłynęły wogóle na moje konto, a sprawdzam na bieżącą HISTORIE PŁATNOŚCI NA MOIM KONCIE, płaciłem za Towar w tym przypadku z Karty PARIBAS BANK i od razu Anulowałem zakup, bo na maila otrzymałem info-potwierdzenia ZAKUPU- że za ten ZAKUP może być naliczona dodatkowa opłata bo towar jest z kraju z POZA UNII EUROPEJSKIEJ, czyli CŁO i inne opłaty, więc Anulowałem ten zakup i Sprzedawca tak jak otrzymałem wiadomość na maila zwrócił mi sumę za tą DVD nagrywarke zewnętrzną firmy DELL - 168zł, tylko że praktycznie, ja tej sumy nie otrzymałem na moje konto, sprawa jest do Wyjaśnienia, Dyskusji ze Sprzedającym występującym pod nazwą MTSEG nie zamknąłem, zamknę wtedy jak DE FACTO zobaczę taką info na mojej HISTORII na KONCIE - ZWROT TRANSAKCJI - 168zl i 99 gr takiej info do dziś do 14.10.2022 nie otrzymałem, ba inny sprzedawca mi oddał 1435zł i 98 gr za Zwrot sprzętu Elektronicznego i na koncie PARIBAS BANK była info ZWROT TRANSKACJI i suma od tego Sprzedawcy , a tutaj z ANULOWANEGO ZAKUPU takie PROBLEMY . Ok poczekam do przyszłego Tygodnia czy kasa wpłynie na moje konto . pozdr p. Kamil Marczak
15.10.2022 DO MODERATORKI nat_not
WITAM
Tak jak napisałem, do końca przyszłego tygodnia zobaczę czy będzie ZWROT na konto PARIBAS BANK sumy 168zł i 99 gr, jeżeli nie będzie KASY na moim koncie za ANULOWANY ZAKUP, to poda mi pani linka żebym mógł napisać info do Admina Allegro-Obsługi - zeskanuje Historie moich Transakcji z mojego Konta jako Dowód dla państwa o ile wpłata by nie wpłynęła z Anulowanego Zakupu i będę się UBIEGAŁ ŻEBYŚCIE PAŃSTWO ALLEGRO ODDALI MI PIENIĄDZE z tzw POK, jeżeli wpłaty Zwrotu z Anulowanego Zakupu nie będzie, czekam do przyszłego tygodnia . p. Kamil Marczak Ps - mam nadzieje że nie będę musiał podać sprawy do SADU i do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA .
17.10.2022
Wysłałem zapytanie do Pracowników Allegro , w sprawie tego Zwrotu, dyskusje ze Sprzedającym Zamkłem , ponieważ po stronie Sklepu jest wszystko w porządku, to raczej Allegro Pay opóźnie przelew pieniędzy , uważam że jest to Paranoją żeby kupujący musieli tak długo czekać na zwrot swojej gotówki od 3- do 7 dni a nawet i dłużej . Nie wymagam żeby kasa się pojawiła w tej samej sekundzie na koncie ze zwrotów lub z anulowanego zakupu, ale czekanie 3-7 dni, to jest wg mnie ''chore'' . Ok temat się chyba niebawem rozwiąże . pozdrawiam .
W SPRAWIE ANULOWANEGO ZAKUPU - TEMAT ZOSTAŁ ROZWIĄZANY POZYTYWNIE .
Pozdr Alan_700