anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot Pieniedzy?

AssetInvestPL
#8 Zapaleniec#

Witam,

Chciałbym uzyskać informację na temat idealnego postępowania w przypadku zwrotów pieniędzy. Jeden z klientów zakupił ode mnie produkt, a następnie złożył wniosek o zwrot pieniędzy, argumentując to pomyłką przy zakupie. Czy w takiej sytuacji mam obowiązek zwrócić również koszt przesyłki? Czy obowiązek zwrotu kosztów przesyłki jest uzależniony od powodu zwrotu, na przykład gdy klient stwierdzi, że produkt mu nie odpowiada, lub gdy nie podaje żadnych wyjaśnień?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@AssetInvestPL A wysłałeś, czy zrezygnował od razu po zakupie?

oznacz moderatorów

AssetInvestPL
#8 Zapaleniec#

tak, wysłałem od razu i po 5 dniach klient po otrzymaniu zgłosił zwrot z powodu zakup przez pomyłkę. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot konsumencki - zwracasz całość z najtańszą dostawą w danej ofercie, odesłanie to koszt kupującego jak takowy jest, rekalamcja- inaczej, ale tu jest ewidentny zwrot.

oznacz moderatorów