Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym uzyskać informację na temat idealnego postępowania w przypadku zwrotów pieniędzy. Jeden z klientów zakupił ode mnie produkt, a następnie złożył wniosek o zwrot pieniędzy, argumentując to pomyłką przy zakupie. Czy w takiej sytuacji mam obowiązek zwrócić również koszt przesyłki? Czy obowiązek zwrotu kosztów przesyłki jest uzależniony od powodu zwrotu, na przykład gdy klient stwierdzi, że produkt mu nie odpowiada, lub gdy nie podaje żadnych wyjaśnień?
@AssetInvestPL A wysłałeś, czy zrezygnował od razu po zakupie?
tak, wysłałem od razu i po 5 dniach klient po otrzymaniu zgłosił zwrot z powodu zakup przez pomyłkę.
Zwrot konsumencki - zwracasz całość z najtańszą dostawą w danej ofercie, odesłanie to koszt kupującego jak takowy jest, rekalamcja- inaczej, ale tu jest ewidentny zwrot.