Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący dokonał zakupu na 4 jednakowe przedmioty. Ofertę mam wystawioną z rabatem -40% na 4 przedmiot.
Kupujący odesłał później zamówienie zaznaczając na zwrocie 3 przedmioty bez rabatu, a 4 przedmiot (po rabacie) zostawił dla siebie. Na takiej sprzedaży jestem w plecy. Kupujący zakupił towar tylko żeby uzyskać rabat na 1 przedmiot.
Jak mam zwrócić wpłatę kupującemu? Tak jak zaznaczył, czy zwrócić mu kwotę 1x po rabacie oraz 2x po normalnej cenie?
@testyse w ustawieniach zwrotów powinieneś mieć ustawione, że przy zwrocie części produktów w zestawie kupujący traci prawo do zniżki, tym samym przy zwrocie wpłaty potrącasz różnicę wynikającą ze zniżki
Masz na myśli tą opcję? "Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas"
@testyse Nie. Chodzi o zapis:
"Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu"
Czyli muszę tą opcję mieć zaznaczoną, tak? Sorry że tak głupio pytam, ale dziś już mi mózg nie funkcjonuje, a chce zakończyć tą sprawę.
@testyse Jeśli chcesz uniknąć niejasności w podobnych przypadkach na przyszłość to tak - umieść taki zapis w zakładce ZWROTY.
Bez tego zapisu wydaje mi się, że kupujący może zostać z pojedynczym towarem po rabacie.
Taki wpis masz, obrazka nie widzimy, oblicz ile kosztuje normalnie a resztę mu zwróć za te 3, nie może mieć za darmo, CWANIAK.
Taki zwrot wynika wprost z przepisów i to czy masz, czy nie masz czegoś tam zaznaczonego niczego nie zmienia. Klient zawarł umowę z promocją na konkretny zakup, po odstąpieniu części umowę uważa się za niezawartą, także jeżeli po odstąpieniu nie łapie się już na promocję, to zwracasz kwotę, którą zapłaciłby bez rabatu, zaznaczyć mógł co chciał, kwotę możesz edytować przy zwrocie.