Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wygląda sytuacja, kiedy użytkownik zwraca produkt, jednak widać na nim ewidentne ślady użytkowania? Tutaj chodzi o narty śnieżne, które mają brudne elementy gdzie widać, że były używane na zewnątrz.
Nasz dostawca (hurtownia) odrzucił zwrot z tego powodu. Teraz się zastanawiam, czy ja mogę zrobić to samo na Allegro, czy też Allegro wymusi zwrot środków.
Zwrot musisz przyjąć , ale masz prawo obniżyć kwotę zwrotu środków adekwatnie do utraty wartości towaru , skrupulatnie to uzasadniając.
@prestin_pl Wyceń je ile są teraz warte i tyle zwróć, musisz przyjąć zwrot konsumencki.
Ślady brudu nie są duże, jednakże ten produkt już nie będzie sprzedany jako nowy, a jako używany, zatem obniżka ceny powinna być duża.
@prestin_pl Obniżka musi być rzetelna i uzasadniona, nie z kapelusza!
Mam masę takich zwrotów, są popalcowane, porysowane a czasem przychodzą zawinięte w gazetę i szczelnie olepione taśma klejącą... niestety - albo zwrot 100% albo negatyw. Nie mam żadnego póki co....
@prestin_pl po pierwsze to nie hurtownia sprzedała tylko Ty, po drugie nie możesz odmówić zwrotu nawet jak jest używany, zniszczony, wyceniasz tyle ile warte są odesłane buty jako używane i tyle oddajesz 🙂
Art. 34. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 9.
Czy można np. zaproponować coś takiego, że wystawimy na licytacji i sprzedamy za tyle, za ile się sprzeda?
Problem jest tym bardziej, że jest po sezonie. Ona to kupiła miesiąc temu.
Jemu nie możesz nic takiego zaproponować, możesz tak zrobić i zwrócić tyle za ile się sprzeda, realnie to musi być.
@prestin_pl nie możesz tego zaproponować możesz tak zrobić i podpierajac się wygraną licytacją stwierdzić że sprzedało się jako używane za x pln i tyle oddajesz. Tylko że towar sezonowy i już po sezonie praktycznie czyli cena leci już na pysk z tego powodu
Ja przyjmuję wszystko jak leci, bo jak zwracałam uwagę, że są rysy, albo wymacane z każdej strony (plastikowe przeźroczyste elementy ) to kończyło się negatywem. Niestety zwroty to straszna sprawa.....
Po ilu dniach od odbioru zamówienia klient zgłosił odstąpienie? Zmieścił się w 14-tu dniach?
Zmieścił się w 14 dniach na styk. Jeszcze problem tym bardziej teraz taki, że zwrot był po prośbie o ocenę za zakup. Zatem tym bardziej może mieć nade mną bata teraz.
@atechnik_sklep ferie były 2 tyg pewnie na tydzień wyjazd na stok z dzieciakami i januszerstwo kupującego co zrobił se wypożyczalnię
Dorzuciła do pudełka ścierkę dodatkowo abyśmy sobie to chyba powycierali. Bezczelność totalna. I nic nie mogę zrobić bo jak odrzucę i dostanę negatywa to mi to mocno zaburzy konto i stracę o wiele więcej 😕
Okazało się dodatkowo, że kupująca do opakowania dorzuciła ścierkę. Chyba po to, abyśmy sobie sami powycierali te narty. Bezczelność do kwadratu 😕