anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktu ze stwierdzeniem wadliwości, gdy produkt jest w pełni sprawny.

fil-good
#8 Zapaleniec#

Cześć,

Klient zakupił u mnie produkt: materac flokowany z pompką, po kilku dniach zgłosił, że materac jest uszkodzony i uchodzi z niego powietrze. Produkt został szybko wymieniony na kolejny, po czym klient znów zgłasza, że z materaca uchodzi powietrze. W porozumieniu z hurtownią, z którą współpracuję zostało uzgodnione, że klient ma odesłać materac bezpośrednio do hurtowni. Pracownik hurtowni sprawdził materac i jest w 100% sprawny. 

Klient żąda zwrotu wpłaty za zakup. 

Co w takim przypadku?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fil-good w takim przypadku możesz odrzucić reklamację kupującego. Decyzja powinna być odpowiednio uargumentowana. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fil-good
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za informację.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz odmówić ale czy kupujący nie będzie "kombinował" skoro widać ze nie chce tego materaca.

oznacz moderatorów