Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wysłałam klientce dywaniki łazienkowe zapakowane w foliopak firmy DPD oraz fabryczną przezroczystą folię. dwa dywaniki spięte kartonową metką. dziś otrzymałam zwrot - dywaniki bez metki rozdzielone. Czy klientowi w takim przypadku przysługuje zwrot jeśli zwraca produkt bez metek ?
@dywanytureckie jako przedsiębiorca nie możesz konsumentowi odmówić przyjęcia zwrotu , masz prawo jeśli tak uważasz obniżyć kwotę zwrotu środków adekwatnie do utraty wartości towaru ,pamiętaj jednak ,że klient kupuje towar , nie metki czy opakowania . Jeśli zdecydujesz się na umniejszenie zwrotu środków pamiętaj o uzasadnieniu .
@dywanytureckie Kupujący ma prawo do zwrotu, bez metki bez opakowania, A Ty nie możesz odmówić przyjęcia zwrotu, możesz pomniejszyć zwrot o tyle o ile zmniejszyła się wartość towaru- realnie.