Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, klient kupił ode mnie poprzez Allegro Lokalnie stary ale sprawny joystick, po dwóch dniach pisze, że mu jednak nie działa z jego adapterem i chce zwracać... teraz nie mam pewności, czy czegoś z nim nie kobinował.. co robić?
Zwrot- nie pasuje, nie musisz się zgadzać i przyjmować, jakby reklamował to co innego.
@Borciu1 Cześć, klient zgłasza zwrot czy reklamację? Musisz znać odpowiedź na to pytanie, bo od tego zależy dalsza procedura.
Zwrot -> jeśli jesteś osobą prywatną, to nie musisz przyjmować zwrotu bez podania przyczyny
Reklamacja z tytułu rękojmi -> jeśli produkt jest niezgodny z ofertą, to klient może złożyć reklamację, a Twoim obowiązkiem jest rozpatrzenie tej reklamacji i wydanie decyzji — negatywnej lub pozytywnej. Jeśli odrzucisz roszczenia klienta, to musisz je szczegółowo uzasadnić.
klient zgłasza chęć zwrotu, to nie reklamacja. "Dzień dobry dziś odebrałem paczkę podłączylem pod adapter i chciałem sprawdzić czy będzie działać. Niestety z moim sprzętem nie działa i chciałbym zwrócić czy jest taka możliwość?"
To teraz odpisz zgodnie z swoją decyzją. Możesz przyjąć zwrot ale nie musisz.
@Borciu1 jesteś prywatnym sprzedawcą i nie musisz się godzić na zwrot bo ,,nie działa z jego adapterem ,, . Klient ma życzenie to niech odsyła na reklamację , ALE jeśli stwierdzisz ,że produkt jest sprawny lub zauważysz ingerencję czy jak piszesz kombinację odrzucisz roszczenie i wezwiesz do odebrania produktu ,pamiętaj do reklamacji musisz się odnieść jasno i zrozumiale .Jesli dojdzie do odesłania nagrywaj cały proces rozpakowania i dokładnie obfilmuj cały produkt tuż po wyjęciu z opakowania .
No właśnie zgłasza to jako chęć zwrotu a nie reklamacje. Nie bardzo wiem co mu odpisać
@Borciu1 decyzja należy do Ciebie , zwrotu przyjmować nie musisz , ale może to się odbyć np. na Twoich warunkach ,poniosłeś koszty , staciłeś czas to napisz klietowi ile to kosztuje .