Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
cięzki przypadek.
Pewien pan zamówił u mnie towar za 2500zł brutto, po kilku godzinach dzwoni i prosi o anulacje ( towar nie wyszedł odemnie) proszę go żeby kliknął o anulacje przesyłki- nie jest w stanie wykonać bo tego nie potrafi ( starszy gość) Więc nie udało mu się kliknąć w zwrot towaru.. Brak przyznanego rabatu transkacji, oczywiście odwołanie- allegro do niego wysyła na email prośbe o potwierdzenie czy oby napewno transakcja nie doszła do skutku. Klient oczywiście nie widzi tego na poczcie..
Wszystkie rozmowy telefonicznie. Jedyny mój dowód to wysatwiona faktura Vat i wystawiona korekta do niej. (dodana na allegro) jak teraz odzyskać prowizje 400zł?
@janolbert niech napisze email/wiadomość, że rezygnuje.
Dzień dobry @janolbert! Poprosiłam o kontakt telefoniczny z kupującą.
Wrócimy do Ciebie z informacjami w tej sprawie e-mailowo (spraw nr 52042791).
Dzień dobry @janolbert! Wracam z potwierdzeniem. Przyznaliśmy rabat transakcyjny za to zamówienie.
@janolbert wniosek, brak odstąpienia przez allegro lub pisemnego skanu na maila = brak zwrotu wpłaty 😄