anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji, brak oferty w zamówieniach

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:27773088
#2 Obserwator#

Dzień dobry, robię wszystko tak jak zawsze w takiej sytuacji, zgodnie z instrukcją przechodzę do zakładki 'zamówienia' aby poprosić o zwrot prowizji, jednak nie pokazują mi się żadne pozycje tam - a w ciągu ostatniego miesiąca miałem kilka sprzedaży. 

Co zrobić, gdzie znaleźć opcję zwrotu prowizji?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:27773088 przejdź do zamówień anulowanych, w prawym dolnym rogu zamówienia kliknij „Akcje” 🙂

oznacz moderatorów
Client:27773088
#2 Obserwator#

"

Nie masz zamówień

Jeśli coś sprzedasz, tutaj zobaczysz wszystkie informacje na ten temat.

"

 

Wyświetla się coś takiego w wszystkich sprzedanych zamówieniach, a było kilka tych sprzedaży w ostatnim czasie.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:27773088 Może na Allegro Lokalnie wystawiałeś? Tam nie ma zwrotów, znaczy są, ale inaczej się trzeba o nie starać.

oznacz moderatorów
Client:27773088
#2 Obserwator#

Wlaśnie automatycznie wystawiło mi na Allegro Lokalnie, więc też zadam dwa pytania:

1. Jak 'inaczej' postarać się o zwrot prowizji?

2. Jak wystawiać tylko na 'zwykłym' Allegro, nie lokalnie? Od jakiegoś czasu wszystkie aukcje wystawiane przez telefon automatycznie przenosi mi na lokalne.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:27773088 O zwrot naliczonych opłat poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz potwierdzenie zwrotu wpłaty i jakiś dowód na rezygnację kupującego.

Na zwykłym wystawisz tak;

AAAA.JPG

oznacz moderatorów