- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, robię wszystko tak jak zawsze w takiej sytuacji, zgodnie z instrukcją przechodzę do zakładki 'zamówienia' aby poprosić o zwrot prowizji, jednak nie pokazują mi się żadne pozycje tam - a w ciągu ostatniego miesiąca miałem kilka sprzedaży.
Co zrobić, gdzie znaleźć opcję zwrotu prowizji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:27773088 przejdź do zamówień anulowanych, w prawym dolnym rogu zamówienia kliknij „Akcje” 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"
Nie masz zamówień
Jeśli coś sprzedasz, tutaj zobaczysz wszystkie informacje na ten temat.
"
Wyświetla się coś takiego w wszystkich sprzedanych zamówieniach, a było kilka tych sprzedaży w ostatnim czasie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:27773088 Może na Allegro Lokalnie wystawiałeś? Tam nie ma zwrotów, znaczy są, ale inaczej się trzeba o nie starać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wlaśnie automatycznie wystawiło mi na Allegro Lokalnie, więc też zadam dwa pytania:
1. Jak 'inaczej' postarać się o zwrot prowizji?
2. Jak wystawiać tylko na 'zwykłym' Allegro, nie lokalnie? Od jakiegoś czasu wszystkie aukcje wystawiane przez telefon automatycznie przenosi mi na lokalne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:27773088 O zwrot naliczonych opłat poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz potwierdzenie zwrotu wpłaty i jakiś dowód na rezygnację kupującego.
Na zwykłym wystawisz tak;