anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji drugi raz dla jednego zamówienia

wiki0441
#13 Ambasador#

Dzień dobry, 19 stycznia pani z Czech kupiła u mnie 2 produkty. Okazał się, że mam tylko 1. Napisałam do niej, czy mam wysłać drugą sztukę, czy nie. Pani nie odpisała, więc wysłałam jedną sztukę, którą miałam, a za pierwszą oddałam pieniądze. Poprosiłam o zwrot prowizji za drugą sztukę. Wniosek zaakceptowano. Pierwsza wysłana sztuka właśnie do mnie wróciła. Od razu oddałam za nią pieniądze i chciałam wnioskować o zwrot prowizji. Niestety nie da się, bo pojawia się komunikat: 

"Dla tej pozycji istnieje już wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji). Status wniosku sprawdzisz w zakładce Złożone wnioski."

Jak mam zgłosić się o zwrot prowizji za drugą sztukę, której klientka nie odebrała?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

sklep_solpio
#13 Ambasador#

napisać do allegro o ponowny zwrot prowizji 🙂 

oznacz moderatorów