Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 19 stycznia pani z Czech kupiła u mnie 2 produkty. Okazał się, że mam tylko 1. Napisałam do niej, czy mam wysłać drugą sztukę, czy nie. Pani nie odpisała, więc wysłałam jedną sztukę, którą miałam, a za pierwszą oddałam pieniądze. Poprosiłam o zwrot prowizji za drugą sztukę. Wniosek zaakceptowano. Pierwsza wysłana sztuka właśnie do mnie wróciła. Od razu oddałam za nią pieniądze i chciałam wnioskować o zwrot prowizji. Niestety nie da się, bo pojawia się komunikat:
"Dla tej pozycji istnieje już wniosek o rabat transakcyjny (zwrot prowizji). Status wniosku sprawdzisz w zakładce Złożone wnioski."
Jak mam zgłosić się o zwrot prowizji za drugą sztukę, której klientka nie odebrała?
napisać do allegro o ponowny zwrot prowizji 🙂