Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Jak postępować w przypadku, gdy klient zapłacił tradycyjnym przelewem na nasze konto, więc transakcja odbyła się, a my nie chcemy zwrotu prowizji za towar?
Czy jest jakaś możliwość, by ten zakup określić jako zapłacony?
Dziękuję za odpowiedź.
Dobrze by było aby klient poświadczył o rezygnacji z zakupu ,był by to argument że do transakcji nie doszło .
Do zakupu jednak doszło, towar jest już u klienta, problem polega tylko na tym, że klient nie zapłacił przez PayU, tylko przelewem na nasze konto.
Kliknął zakup przez Allegro a opłacił przelewem tradycyjnym, wypełnił dane te z Allegro czy bezpośrednio na wasze konto bankowe?
Chciał wysłać fakturę z wyprzedzeniem, aby przy płaceniu mógł podać równy numer faktury, a następnie wpłacić bezpośrednio na nasze konto bankowe.
To wygląda na zakup poza Allegro.🤔
@ELEMENTRIX-PL podaj proszę numer tego zamówienia 🙂
Dzień dobry,
Nie chcę robić problemu kupującemu ani oszukiwać, bo nie wiedziałam, że gdy określę zakup jako załatwiony, a towar wysłany, to mimo wszystko prowizja zostanie nam zwrócona.
Właśnie dlatego zastanawiam się, jak określić zakup jako zapłacony, by Allegro nie zwróciło nam za niego prowizji i tym samym było to z naszej strony ok.
Dziękuję za zrozumienie
@ELEMENTRIX-PL rozumiem to i dziękuję, że piszesz do nas! Abym mogła zweryfikować tą sprawę potrzebuję numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂
7458535558
7458535653
a z ubiegłego tygodnia także oferta nr 7459119363, która również została opłacona przelewem, nie zwrócono nam jeszcze prowizji, ale boję się, że sytuacja się powtórzy.
@ELEMENTRIX-PL podałeś numery ofert, więc jeszcze dla pewności potwierdź proszę czy dotyczy to zamówień o numerach:
5d7c5452-13de-11ed-bf50-f19521426471
oraz 2289b761-18a3-11ed-a842-f145df69834d?
Po potwierdzeniu, będę mogła to skonsultować z odpowiednim zespołem.
Przepraszam , owszem, chodzi o następujące numery zamówień:
5d7c5452-13de-11ed-bf50-f19521426471
2289b761-18a3-11ed-a842-f145df69834d.
Bardzo dziękuję za cierpliwość.
@ELEMENTRIX-PL dziękuję! Konsultuję sprawę, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam 🙂
@ELEMENTRIX-PL wracam z odpowiedzią. W przypadku tych zamówień sama transakcja odbyła się poza Allegro i nie mamy możliwości, aby zmienić status takiego zamówienia. W takim wypadku możesz do nas napisać tutaj, żebyśmy pobrali prowizję za te zamówienia (podaj proszę ich numer w wiadomości). Zwrot powizji nastąpił automatycznie, ponieważ po braku wpłaty zamówienie zostało anulowane.
Zakup poza Allegro i możecie pobrać prowizję, na podstawie prośby sprzedającego, ciekawe rozwiązanie a jak ma się do tego prawo?🤔
Dziękuję, już tam napisałam.
I bardzo przepraszam, naprawdę nie było w tym złego zamiaru, tylko niewiedza. 🙂 Następnie oczywiście odmawiamy takich zakupów, by taka sytuacja się już nie powtórzyła.
@ELEMENTRIX-PL nie martw się, już wszystko wyjaśnione 🙂
Dziękuje, że napisałaś do nas w tej sprawie!