Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W lutym wystawiłam dywan na sprzedaż, sprzedałam, a chwile później, mimo zakończonej sprzedaży, kupiła go inna sosoba, nie wiem jak to możliwe. Pieniądze zwróciłam kupującemu, ale allegro nie zwrociło mi prowizji. Płaciłam dwukrotnie za jedną transakcje. Ogłoszonie zostało zakończone. Niestety to nie koniec, bo ten sam dywan, sprzedany wcześniej, ponownie został zakupiony na allegro 16.05.!!!!!!!!! Jak to możliwe??????!!!! I Allegro znó mi narzuciło opłątę prowizyjną. Zrobilam przelew zwrotny, ale już wiem, że zwrotu wpłaty kupującemu nie mogę zrobić w ten sposób. Nie wiem co z pieniędzmi z przelewu zwrotnego, nie chcę też płacić tej kolejnej prowizji, bo nie sprzedaje tego dywanu!!!!!! Proszę o pomoc!!!
@youte Na koncie, z którego piszesz, miała miejsce tylko jedna sprzedaż dywanu - 16.05.24. Sprawdziłam również naliczane opłaty i nie ma żadnej opłaty transakcyjnej za luty bieżącego roku.
Przepraszam, sprzedaż była w marcu.
a tu jest naliczona opłata
to odpowiedz Pana, który kupił zaraz potem w marcu ten dywan
a tu korespondencja z panem z tej majowej sprzedaży
i na moim rozliczeniu jest do zapłaty przeze mnie dla allegro 15 zeta, już raz zapłaciłam podwójnie 33 złote czyli ponad 60, mam poczucie dużej niesprawiedliwości i chciałabym to rozwiązać bez mojej straty. J. N.
@youte Dobrze, wcześniej sprawdziłam sprzedaż na Allegro Lokalnie. Teraz widzę, że oferta była wznawiana, na Allegro.pl, ponieważ podczas wystawiania wybrałaś opcję wznowienia oferty z pełną liczbą sztuk. Teraz oferty są zarchiwizowane. Jeśli zwróciłaś już środki kupujący, złóż wniosek o zwrot opłaty transakcyjnej. Zrobisz to w zakładce "zamówienia", klikając przycisk "akcje".