anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za zamówienia które nie zostały opłacone

MAMY ROZWIĄZANIE!
trinket_shop
#8 Zapaleniec#

Witam,

jak powinna wyglądać procedura zwrotu prowizji za zamówienia z których klient zrezygnował telefonicznie, ale nie zrobił tego w Allegro?

Sytuacja wygląda tak, że klient zamówił towar, po czym nie poradził sobie z płatnością. Chwilę później zrobił to kolejny raz i wynik był taki sam. Zadzwonił do mnie, że rezygnuje z zakupu i ok, ale mi prawie 60zł prowizji naliczyło. Co w takiej sytuacji powinienem zrobić?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
sophie-bunny
#13 Ambasador#

Składasz wniosek o zwrot prowizji tak jak zawsze i po 7 dniach (z braku wpłaty) Allegro ci ją zwróci.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@trinket_shop ja czekam 7 dni, zmieniam na anulowane i wysyłam wniosek, zawsze przyznają zwrot, jak zrobisz to wcześniej to pewnie będzie potrzebne jakieś pisemne udokumentowanie bo odrzucą z automatu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
trinket_shop
#8 Zapaleniec#

Super, dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Miłego dnia życzę i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
simhenesir
#1 Nowicjusz#

Mam ten sam problem. Kupujący nie opłacił zamówienia, po wysłaniu informacji iż zamówienie jest nieopłacone... kupił po raz drugi i znów nie opłacił. Obecnie żąda realnych zdjęć przedmiotu (sprzedaję nowy przedmiot ze zdjęciami katalogowymi) i zaczął wyzywać od oszustów 🙂

oznacz moderatorów