Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jak powinna wyglądać procedura zwrotu prowizji za zamówienia z których klient zrezygnował telefonicznie, ale nie zrobił tego w Allegro?
Sytuacja wygląda tak, że klient zamówił towar, po czym nie poradził sobie z płatnością. Chwilę później zrobił to kolejny raz i wynik był taki sam. Zadzwonił do mnie, że rezygnuje z zakupu i ok, ale mi prawie 60zł prowizji naliczyło. Co w takiej sytuacji powinienem zrobić?
Pozdrawiam
Składasz wniosek o zwrot prowizji tak jak zawsze i po 7 dniach (z braku wpłaty) Allegro ci ją zwróci.
Tu masz opisane jak: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/czy-moge-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-... a piszesz przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@trinket_shop ja czekam 7 dni, zmieniam na anulowane i wysyłam wniosek, zawsze przyznają zwrot, jak zrobisz to wcześniej to pewnie będzie potrzebne jakieś pisemne udokumentowanie bo odrzucą z automatu 😞
Super, dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Miłego dnia życzę i pozdrawiam.
Mam ten sam problem. Kupujący nie opłacił zamówienia, po wysłaniu informacji iż zamówienie jest nieopłacone... kupił po raz drugi i znów nie opłacił. Obecnie żąda realnych zdjęć przedmiotu (sprzedaję nowy przedmiot ze zdjęciami katalogowymi) i zaczął wyzywać od oszustów 🙂