Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
klientka kupiła u mnie 3 szt produktu na 2 przesyłki nr zam 3cad7814-4fde-11ef-b02b-f3aeaf852750
Zwróciła pierwszą sztukę, dostała zwrot a ja dostałam zwrot prowizji. Po 3 dniach zwróciła drugą sztukę, ale już nie miałam żadnej informacji o tym zwrocie. Pieniądze klientce zwróciłam, ale nie mogę już złożyć wniosku o zwrot prowizji.
Bardzo proszę @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ o sprawdzenie tej sprawy
Złóż wniosek o zwrot prowizji i pilnuj na przyszłość zwrotów prowizji, bo w przypadku zwrotów kilku przedmiotów, w zakładce "Zwroty" widnieje informacja o zwrocie prowizji, ale często okazuje się, że zwrot prowizji został przyznany tylko dla jednego przedmiotu.
Poczytaj tu:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-nie-oddaje-prowizji-przy-zakupie-i...
@Kolor-Serwis jeśli nie możesz złożyć wniosku do tej konkretnej oferty, napisz proszę za pomocą formularza i podaj numer oferty oraz (jeśli zwrot nie był wykonany przez Allegro Finanse) potwierdzenie zwrotu.