Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Może mi pomożecie. Klienta zakupiła u mnie na koncie biznesowym dwa fotele które zaznaczyła za pobraniem, jednak po kilku dniach dostałem informację telefonicznie że rezygnuje z zakupu. Jak mogę starać się o zwrot prowizji że sprzedaży.
Klientka twierdzi że nie może zrobić u siebie na koncie zwrotu produktu bo coś ja blokuję.
Zwrot towaru otrzymasz automatycznie a prowizję po tygodniu od zakupów klientki wypełnisz wniosek o zwrot prowizji i allegro ją zwróci
@skarbybabuni nie przy przesyłce pobraniowej. Wówczas potrzeba albo tracking - że przesyłka nieodebrana albo pisemną rezygnacje kupujacego.
@burekbmx najlepiej jakby przysłała wiadomośc przez centrum wiadomości (np w formie pytania o przedmiot) lub mailowo o swojej rezygnacji z zakupu ( odstąpieniu od umowy) Wówczas normalnie składasz wniosek o zwrot prowizji - dostajesz odmowe i w odwołaniu do tej odmowy możesz załączyc pisemną rezygnacje klientki. Wówczas powinieneś otrzymac zwrot
@burekbmx, możesz podesłać klientce ten artykuł - opisujemy w nim, jak zrezygnować z zakupu na Allegro.
Rozumiem, że mówiąc o koncie biznesowym, masz na myśli konto firmowe? Jeśli chodzi o zwrot prowizji (rabatu transakcyjnego) na Allegro.pl, potrzebujemy informacji, które jednoznacznie wskazują na to, że kupujący odstąpił od umowy, więc rozmowa telefoniczna może być niewystarczająca. Najlepiej, aby kupująca zrezygnowała z zakupu drogą, którą wskazałam Ci na początku lub też potwierdziła Ci swoją decyzję pisemnie. Więcej szczegółów na temat zwrotu prowizji na Allegro.pl znajdziesz tutaj.
ramonamojszczak872@gmail.com