anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

hifisklep_com
#7 Wielbiciel#

Kupujący kupił u mnie przedmiot za pobraniem ale niestety nie miałem towaru, poinformowałem klienta o braku towaru , towar nie został wysyłany bo go nie było , anulowałem sprzedaż ale prowizja została pobrana, złozyłem wniosek o zwrot prowizji ale został odrzucony

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hifisklep_com w takim razie złóż jeszcze odwołanie.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika pobranie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzięki @kostas11! Edytowałam odpowiedź, chyba czas na krótką przerwę od komputera 😉  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

a po poinformowaniu klient odstąpił od umowy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Za pobraniem więc kupujący ma to,,,,

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@hifisklep_com raczej nie licz na rabat transakcyjny, do zerwania umowy doszło z Twojej winy 😞 jedynie by przeszło jak byś namówił klienta na odstąpienie przez allegro lub napisanie oświadczenia że to on zrezygnował 😄

Rabat transakcyjny jest przyznawany w ramach konkretnego Subkonta Rozliczeniowego na zasadach określonych poniżej w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu płatności:

c. zapłata za zakupiony Towar “za pobraniem” z zastrzeżeniem, że:

i. Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza “Zwróć zakup” dostępnego w zakładce “Moje zakupy”, jednakże w przypadku, gdy wina leży po stronie Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;

ii. Kupujący odstąpił od umowy bez wykorzystania formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” w przypadku, gdy:

  • z numeru śledzenia przesyłki udostępnionego w zakładce zamówienia (moja sprzedaż -> zamówienia) wynika, że przesyłka nie została odebrana lub została odebrana ale Kupujący wskaże, że brak finalizacji Transakcji nie wynika z winy Sprzedającego,

  • Kupujący utworzył Dyskusję dotyczącą Transakcji będącej przedmiotem wniosku o rabat transakcyjny, rabat ten zostanie przyznany wyłącznie, gdy Kupujący wskaże, że brak finalizacji Transakcji nie wynika z winy Sprzedającego;

iii. Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza “Anuluj zakup” dostępnego w zakładce “Moje zakupy”;

________
Κώστας
oznacz moderatorów