Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił u mnie przedmiot za pobraniem ale niestety nie miałem towaru, poinformowałem klienta o braku towaru , towar nie został wysyłany bo go nie było , anulowałem sprzedaż ale prowizja została pobrana, złozyłem wniosek o zwrot prowizji ale został odrzucony
@hifisklep_com w takim razie złóż jeszcze odwołanie.
@la_nika pobranie 😄
Dzięki @kostas11! Edytowałam odpowiedź, chyba czas na krótką przerwę od komputera 😉
a po poinformowaniu klient odstąpił od umowy?
Za pobraniem więc kupujący ma to,,,,
@hifisklep_com raczej nie licz na rabat transakcyjny, do zerwania umowy doszło z Twojej winy 😞 jedynie by przeszło jak byś namówił klienta na odstąpienie przez allegro lub napisanie oświadczenia że to on zrezygnował 😄
Rabat transakcyjny jest przyznawany w ramach konkretnego Subkonta Rozliczeniowego na zasadach określonych poniżej w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu płatności:
c. zapłata za zakupiony Towar “za pobraniem” z zastrzeżeniem, że:
i. Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza “Zwróć zakup” dostępnego w zakładce “Moje zakupy”, jednakże w przypadku, gdy wina leży po stronie Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Neutralny zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;
ii. Kupujący odstąpił od umowy bez wykorzystania formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” w przypadku, gdy:
z numeru śledzenia przesyłki udostępnionego w zakładce zamówienia (moja sprzedaż -> zamówienia) wynika, że przesyłka nie została odebrana lub została odebrana ale Kupujący wskaże, że brak finalizacji Transakcji nie wynika z winy Sprzedającego,
Kupujący utworzył Dyskusję dotyczącą Transakcji będącej przedmiotem wniosku o rabat transakcyjny, rabat ten zostanie przyznany wyłącznie, gdy Kupujący wskaże, że brak finalizacji Transakcji nie wynika z winy Sprzedającego;
iii. Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza “Anuluj zakup” dostępnego w zakładce “Moje zakupy”;