Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zrezygnował z zakupionego towaru, był problem ze zwrotem ale na drugi dzień się udało. Allegro odpowiedziało że nie przyznaje zwrotu prowizji?
@sylweriusz10 możesz się od tego odwołać. Bez numeru zamówienia nie jestem w stanie podpowiedzieć nic więcej.
Witam,
Nr zamówienia acae6b00-2e83-11ef-aca4-67fa9e774b2d, kupujący Gosia5222, zakup w dniu 20.06.2024
@sylweriusz10 czy otrzymałeś uzasadnienie tej decyzji? Tak jak pisałam, powinieneś złożyć odwołanie.
pierwsza próba zwrotu pieniędz się nie powiodła - dostałem odmowę zwrotu prowizji, potem druga próba zwrotu była ok ale zwrotu już nie otrzymałem
Masz uzasadnienie odwołania? tam są warunki żeby otrzymać zwrot.
@sylweriusz10 w takiej sytuacji złóż proszę odwołanie, jeśli potrzebne będzie potwierdzenie zwrotu wpłaty, poprosimy o to e-mailowo.
dzień dobry. mogę prosić o pomoc w zamówieniu
złożyłam wniosek o zwrot prowizji ale ciągle istnieje komunikat
STATUS WNIOSKU
OCZEKUJE NA ZWROT WPŁATY
pomimo, że zwrot został wykonany
@pixiwroclaw Poprosiłam o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem numer 42266873.
dzięki. podobnie nie rozpoznany mam wniosek o zwrot prowizji do zamówienia nr
f8179ed0-3bbd-11ef-bb40-11a7eb1a20ba
tam co prawda mam tylko odręcznie napisane odstąpienie od zakupu więc pewnie odrzucą wniosek ale bez tego nie mogę się odwołać
@pixiwroclaw Czy mogę Ci prosić o numer zgłoszenia? Nie mogę go odnaleźć po wskazanym zamówieniu.
gdzie znajdę numer zgłoszenia? w dziale "Obsługa zamówień - złożone wnioski" widzę tylko
STATUS WNIOSKU
W TRAKCIEwycofaj wniosek
@pixiwroclaw status tego wniosku o rabat transakcyjny nie wskazuje na błąd. Dopiero gdy wniosek zostanie odrzucony, jeśli ta się stanie, będziesz mógł złożyć odwołanie. Kiedy złożyłeś ten wniosek?
wniosek został złożony ponad tydzień temu