anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Po mimo uruchomionej promocji zwrot prowizji przez 3 miesiące na oferty standardowe 100%  a wyróżnione 50%. Otrzymałam rozliczenie konta na którym widnieje naliczenie prowizji od sprzedaży. Bez zwrotu. 

Proszę o informację co w tej sytuacji zrobić ? 

Czy prowizja zostaję zwracana co ileś dni ? 

I co z fakturą do zapłaty ?

Z góry dziękuję za pomoc. 

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

pinsplash
#21 Demiurg#

@Sklep_InBud   Jaka to promocja? Pamietaj że chyba w Smart Week prowizja zwracana jest w wyróznieniach a nie w "gotówce"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

@pinsplash Program powitalny dla nowych firm. 

Nie, to nie smart week

oznacz moderatorów

Fenris-model
#8 Zapaleniec#

U mnie to samo .Właśnie otrzymałem fakturę za wrzesień. pomimo aktywowania pakietu powitalnego dla nowych firm

-Pakiet powitalny 1/3 - Rabat do 10 000 zł na prowizję

 -Pakiet powitalny 2/3 - Darmowe wyróżnienia

Co zrobić w takiej sytuacji, zapłacić fakturę i czekać na zwrot ? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Fenris-model Pewnie w myśl zasady zapłać i złóż reklamację, zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243

oznacz moderatorów

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

@LEW433  Też to jest myśl, chyba takie będzie najlepsze rozwiązanie sytuacji. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Akurat tutaj to na pewno nie. Ten formularz służy do odwołania się od nieprzyznanego rabatu transakcyjnego po wcześniejszym wystąpieniu o zwrot prowizji. 

oznacz moderatorów

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak, nie wiem niestety co z tym zrobić. 

Chyba będzie trzeba zadać pytanie bezpośrednio do allegro. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Przed zapłatą domagajcie się wyjaśnień tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095 Zapewne nie zauważyliście jakiegoś haczyka w skomplikowanym regulaminie. 

oznacz moderatorów

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

@xyz96  a wydawał się tak prosty ten regulamin... 

oznacz moderatorów

timtimpl
#7 Wielbiciel#

Również podpinam się do pytania, czytałem regulamin kilkukrotnie i nie ma tam wyjaśnione nic poza niejasnym przykładem który nijak się ma do aktualnej sytuacji, pytałem również przed końcem miesiąca w jaki sposób aktywować zniżkę czy naliczy się sama i również uzyskałem odpowiedź że tak jak w regulaminie. w regulaminie jest pięknie i wyraźnie że zapłaci się 50% prowizji od wyróżnionej a zwykłej nie płaci się wgl. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_InBud @timtimpl Których ofert dotyczy zgłaszany przez Was problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

@timtimpl 

@xyz96 

@LEW433 @Fenris-model 

Właśnie rozmawiałam na czacie z Panią z allegro. 

Zostaną zwrócone prowizję które naliczyli do 27 października. 

Jest zapis w regulaminie: 

" Rozliczenie Programu, polegające na przyznaniu rabatów dla opłat prowizji od sprzedaży na Twoim rachunku rozliczeniowym w allegro, nastepuje w cyklach miesiecznych. Maksymalnie  do 27 dnia miesiaca zwsrocimy ci billing opłaty za prowizję od sprzedaży, jednak nie wiecej niż 10 000 zł"

 

Pozdrawiam !

oznacz moderatorów

Fenris-model
#8 Zapaleniec#

ok czyli płacę Fakturę ,a opłata za prowizję zostanie zwrócona automatycznie do 27 dnia miesiąca. 

oznacz moderatorów