Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem przedmiot na Allegro, przedmiot został opłacony, paczka wysłana. Po kilku dniach kupujący poprosił, że chce zwrócić przedmiot a ja wyraziłem zgodę. Tu popełniłem błąd bo jako pierwsza czynność którą wykonałem to poprosiłem Allegro o zwrot prowizji (a nie dokonałem jeszcze zwrotu pieniędzy). Automatycznie wniosek został odrzucony, bo cytuję "Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy" oraz "Wpłata nie została zwrócona przez Allegro Finanse".
Moim kolejnym krokiem zatem był zwrot poprzez Allegro wpłaty i ona się dokonała. Niestety dalej w systemie Allegro są w/w informacje np. o braku wpłaty. teraz nie mam przedmiotu a Allegro nadal obciąża mnie kosztami prowizji.
Czy coś mogę w tej sytuacji zrobić, żeby odzyskać prowizję?
Pozdrawiam
@wesleybb w jakiej formie kupujący odstąpił od zakupu?
Jak zwróciłeś pieniądze przez AF to teoretycznie prowizja automatyczne jest zwracana. Ile czasu minęło od zwrotu pieniędzy?
Zawsze możesz złożyć odwołanie do zwrotu prowizji i dołaczyć wiadomość od kupującego jak masz na piśmie.
Ale niestety ja poprosiłem o zwrot prowizji zanim zwróciłem kupującemu kasę przez płatności Allegro. Z automatu dostałem odpowiedź, że wniosek został odrzucony, bo cytuję "Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy" oraz "Wpłata nie została zwrócona przez Allegro Finanse". Dopiero potem dokonałem zwrot
@wesleybb sprawdziłam twoją transakcję i nie widzę w niej zwrotu środków przez Allegro Finanse. Czy na pewno poprawnie zwróciłeś środki?
Witam,
proszę o to potwierdzenie zwrotu:
@wesleybb w takiej sytuacji przedstaw proszę te informacje w odwołaniu od tej decyzji. My tutaj na forum nie rozpatrujemy wniosków o zwrot prowizji, możesz to zrobić wyłącznie w zgłoszeniu przez formularz kontaktowy.