Zwrot prowizji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry, prosze o pomoc, sprzedałam ostatnio dwa produkty (kilka dni temu), jeden klient zrezygnował z zakupu, nie otrzymam pieniędzy. Druga osoba dostała produkt, który zniszczył kurier - musiałam oddać pieniądze. Dlaczego NIE MA na moim koncie w opcjach ZWROT PROWIZJI tych dwóch transakcji? W ogóle się nie pokazuję, czy musi minąć jakiś czas abym mogła wnioskować do allegro o zwrot prowizji? Bo w opłatach dla allegro już została naliczona prowizja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ewka_sak Allegro lokalnie?
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ewka_sak O zwrot naliczonych opłat poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz dowód na rezygnację kupującego i potwierdzenie zwrotu wpłaty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuję za pomoc, a to nie wystarczy jak Kupujący potwierdzi, że nie doszło do transakcji?