anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji

aga1000-6
#7 Wielbiciel#

witam, sprzedałam dwa telefonu lecz kupujący po zakupie poinformował mnie ze nie chce towaru i za niego nie zapłaci, gdzie i w jaki sposób mam starać się o zwrot naliczonej prowizji ( ok 90 zł) wpisując to co podpowiada gogle czyli zamówienia-akcje itd. niestety to jakoś u mnie nie działa???

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

konto zamknięte
Nie dotyczy

Poczekaj, aż prowizja zostanie naliczona, wtedy zrób to co gugl podpowiada 🙂

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia po prawej danej aukcji masz menu drop-down klikasz AKCJE--> zwrot prowizji

oznacz moderatorów