Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Po mimo uruchomionej promocji zwrot prowizji przez 3 miesiące na oferty standardowe 100% a wyróżnione 50%. Otrzymałam rozliczenie konta na którym widnieje naliczenie prowizji od sprzedaży. Bez zwrotu.
Proszę o informację co w tej sytuacji zrobić ?
Czy prowizja zostaję zwracana co ileś dni ?
I co z fakturą do zapłaty ?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
@Sklep_InBud Jaka to promocja? Pamietaj że chyba w Smart Week prowizja zwracana jest w wyróznieniach a nie w "gotówce"
@pinsplash Program powitalny dla nowych firm.
Nie, to nie smart week
U mnie to samo .Właśnie otrzymałem fakturę za wrzesień. pomimo aktywowania pakietu powitalnego dla nowych firm
-Pakiet powitalny 1/3 - Rabat do 10 000 zł na prowizję
-Pakiet powitalny 2/3 - Darmowe wyróżnienia
Co zrobić w takiej sytuacji, zapłacić fakturę i czekać na zwrot ?
@Fenris-model Pewnie w myśl zasady zapłać i złóż reklamację, zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243
@LEW433 Też to jest myśl, chyba takie będzie najlepsze rozwiązanie sytuacji.
Akurat tutaj to na pewno nie. Ten formularz służy do odwołania się od nieprzyznanego rabatu transakcyjnego po wcześniejszym wystąpieniu o zwrot prowizji.
Dokładnie tak, nie wiem niestety co z tym zrobić.
Chyba będzie trzeba zadać pytanie bezpośrednio do allegro.
Przed zapłatą domagajcie się wyjaśnień tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095 Zapewne nie zauważyliście jakiegoś haczyka w skomplikowanym regulaminie.
@xyz96 a wydawał się tak prosty ten regulamin...
Również podpinam się do pytania, czytałem regulamin kilkukrotnie i nie ma tam wyjaśnione nic poza niejasnym przykładem który nijak się ma do aktualnej sytuacji, pytałem również przed końcem miesiąca w jaki sposób aktywować zniżkę czy naliczy się sama i również uzyskałem odpowiedź że tak jak w regulaminie. w regulaminie jest pięknie i wyraźnie że zapłaci się 50% prowizji od wyróżnionej a zwykłej nie płaci się wgl.
@Sklep_InBud @timtimpl Których ofert dotyczy zgłaszany przez Was problem?
Właśnie rozmawiałam na czacie z Panią z allegro.
Zostaną zwrócone prowizję które naliczyli do 27 października.
Jest zapis w regulaminie:
" Rozliczenie Programu, polegające na przyznaniu rabatów dla opłat prowizji od sprzedaży na Twoim rachunku rozliczeniowym w allegro, nastepuje w cyklach miesiecznych. Maksymalnie do 27 dnia miesiaca zwsrocimy ci billing opłaty za prowizję od sprzedaży, jednak nie wiecej niż 10 000 zł"
Pozdrawiam !
ok czyli płacę Fakturę ,a opłata za prowizję zostanie zwrócona automatycznie do 27 dnia miesiąca.