Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
wysłałem do klienta 4 szt. towaru. Klient zgłosił zwrot i odesłał z powrotem. Po otwarciu okazało się, że 3 szt. produktu są uszkodzone. Prawdopodobnie klient nie zabezpieczył odpowiednio towaru, bo karton zewnętrzny jest cały. Co w tej sytuacji powinienem zrobić? Zwrócić pieniądze tylko za 1 szt.?
1 czym klient zwrócił? smartem czy na własny koszt?
2 reklamacja do przewoźnika, za spakowanie towaru odpowiada kupujący za zabezpieczenie też ty masz mu udostępnić protokół szkody na którego sporządzenie jest 7 dni od dnia odebrania i dołącza się go do reklamacji
3 kupujący składa sobie reklamację sam a ty albo zwracasz mu np po 1 pln za każdą uszkodzoną sztukę bo musisz wycenić co i jak i na ile jest uszkodzone albo czekacie na rozpatrzenie reklamacji w dyskusji bo że założy ją to pewne
1. smartem
2. przewoźnik na pewno odrzuci reklamację, ponieważ karton zewnętrzny jest cały
Sytuacja jest złożona bo zwrot ze Smartem, kupujący powinien odpowiednio zabezpieczyć, stroną jest Allegro. Wg wszelkich wskazań należałoby obniżyć zwrot ale możliwa jest dyskusja i jej dalsze konsekwencje, trudno jednoznacznie odpowiedzieć, sam musisz podjąć decyzję.
@ral_znicze_pl jeżeli nie sporządzisz protokołu szkody to jak chcesz udowodnić klientowi, że otrzymałeś uszkodzony produkt? Bez tego jesteś na straconej pozycji.
@ral_znicze_pl
1 musisz zrobić protokół szkody
2 przewoźnik na pewno odrzuci jeśli minęło więcej niż 7 dni od odebrania
3 skoro to smart to reklamację kupujący powinien zgłosić do allegro a allegro do swojego usługobiorcy czyli przewoźnika