anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot przez klienta uszkodzonego produktu

ral_znicze_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

wysłałem do klienta 4 szt. towaru. Klient zgłosił zwrot i odesłał z powrotem. Po otwarciu okazało się, że 3 szt. produktu są uszkodzone. Prawdopodobnie klient nie zabezpieczył odpowiednio towaru, bo karton zewnętrzny jest cały. Co w tej sytuacji powinienem zrobić? Zwrócić pieniądze tylko za 1 szt.?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

1 czym klient zwrócił? smartem czy na własny koszt?
2 reklamacja do przewoźnika, za spakowanie towaru odpowiada kupujący za zabezpieczenie też ty masz mu udostępnić protokół szkody na którego sporządzenie jest 7 dni od dnia odebrania i dołącza się go do reklamacji
3 kupujący składa sobie reklamację sam a ty albo zwracasz mu np po 1 pln za każdą uszkodzoną sztukę bo musisz wycenić co i jak i na ile jest uszkodzone albo czekacie na rozpatrzenie reklamacji w dyskusji bo że założy ją to pewne

oznacz moderatorów

ral_znicze_pl
#7 Wielbiciel#

1. smartem

2. przewoźnik na pewno odrzuci reklamację, ponieważ karton zewnętrzny jest cały

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sytuacja jest złożona bo zwrot ze Smartem, kupujący powinien odpowiednio zabezpieczyć, stroną jest Allegro. Wg wszelkich wskazań należałoby obniżyć zwrot ale możliwa jest dyskusja i jej dalsze konsekwencje, trudno jednoznacznie odpowiedzieć, sam musisz podjąć decyzję.

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@ral_znicze_pl jeżeli nie sporządzisz protokołu szkody to jak chcesz udowodnić klientowi, że otrzymałeś uszkodzony produkt? Bez tego jesteś na straconej pozycji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ral_znicze_pl 
1 musisz zrobić protokół szkody
2 przewoźnik na pewno odrzuci jeśli minęło więcej niż 7 dni od odebrania
3 skoro to smart to reklamację kupujący powinien zgłosić do allegro a allegro do swojego usługobiorcy czyli przewoźnika

oznacz moderatorów