Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zwrócił towar przez smart bez wcześniejszego poinformowania mnie o tym w związku z czym Allegro do etykiety zaciągnęło z automatu jakieś dane z D (jakim prawem udostępniacie dane na które ostatnio kupione były towary? czy nie mamy jakiejś ochrony danych osobowych?). Towar oczywiście wraca do kupującego. Co teraz?
Dodam, że nie prowadzę sklepu. Sprzedaję okazjonalnie swoje rzeczy.
Nie było też żadnej próby doręczenia. Paczka posiedziała kilka dni w sortowni i wraca do nadawcy.
Zakup Smart a zatem musisz przyjąć zwrot, takie są warunki Smarta, nie odebrałeś więc teraz kupujący albo złoży wniosek do POK, albo założy dyskusję, mogą być problemy.
Nie było próby doręczenia więc jak miałam odebrać?
Trasa paczki to nadanie- sortownia- zwrot do nadawcy
Zapytaj Allegro, jeżeli wygenerował kod zwrotny to w systemie powinno wszystko być a ty powinieneś dostać informację, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mogą wyniknąć problemy, ty mając Smarta powinieneś znać warunki.
@Client:96810784 z całym szacunkiem dla Ciebie pytam ,, jeśli udostępniasz zwroty to kto redagował zakładkę właśnie tą - - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/warunki-zwrotow
podając adres do zwrotów .
Zalogowałam się tu przez konto google więc nie połączyło profilu z kontem na allegro, zagadka rozwiązana. Teraz ja czekam na rozwiązanie mojej 😉
@Client:96810784 Zatem jeśli Twoja oferta była oznaczona Smartem, to znaczy, że utworzyłaś i dodałaś warunki zwrotów do oferty (w tym adres do zwrotów). Kupujący skorzystał z udostępnionej przez Ciebie możliwości darmowego odesłania towaru.
Jeśli kurier nie podjął próby doręczenia, to należałoby zweryfikować, czy dane do zwrotu są prawidłowe i czy umożliwiają doręczenie paczki. Jeśli nie doszukujesz się w tych danych nieprawidłowości, to skontaktuj się z Przewoźnikiem.
Formularz nie wymaga podania danych do zwrotu więc z powodu dwóch różnych miejsc zamieszkania wypełniam go kiedy ktoś napisze, że chce tego zwrotu dokonać.
@Client:96810784 Na tym koncie nie ma żadnej sprzedaży. Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy sprawa.
Miałam podobną sytuację ale kupujący olał sprawę i zatrzymał przedmiot nawet się nie kontaktując w kwestii tego zwrotu.