Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jest taki problem. Przed świętami wysyłałem paczki i pomyliłem etykiety, klient A dostał paczkę klienta B i odwrotnie, oczywiście w ten sam dzień wysłałem nowe paczki na mój koszt. Klient a odebrał starą paczkę i mam z nim kontakt co dalej. Wiedząc, że jest pomyłka szybko dzwoniłem do klienta B, któremu kazałem nie odbierać starej paczki aby wróciła bezpośrednio do mnie. InPost dał konkretnie d*py, po dwóch dniach wyciągnął paczkę, dał do centrum swojego ale potem nastąpił błąd z ich strony i paczka została ponownie dostarczona do paczkomatu. Pech chciał, że klient miał też coś już do odebrania więc miał multiskrytkę i zostały odebrane wszystkie paczki. To jeszcze nie jest wielki problem. Problem teraz jest co muszę zrobić aby klient zwrócił starą paczkę a ja żebym nie był zmuszony do zwrotu kwoty zakupu.
Czy istnieje możliwość zwrotu przez allegro bez zmuszania mnie do zwrotu pieniędzy? W jaki sposób allegro potem traktuje takie zamówienie? Mam potem komunikat, że nie zwróciłem kasy? Czy przelać klientowi kasę na zwrot i normalnie paczkomatem nadać?
@mudol Moim zdaniem najlepiej będzie jeśli sam wygenerujesz etykietę, wyślesz ją kupującemu i niech wtedy nada tą paczkę do ciebie. Pomimo, że to inpost dał D to i tak Ty za to odpowiadasz i przelewanie klientowi kasy na zwrot aby sam musiał generować listy przewozowe to tak średnio 😕
Czemu miałbyś być zmuszony do zwrotu pieniędzy skoro zamówienie zostało zrealizowane poprawnie? Przecież wysłałeś drugą paczkę.
Tak, ale ta druga paczka została wysłana przez inpost a nie allegro inpost. Teoretycznie - w systemie istnieje tylko stara paczka, która obecnie ma status "dostarczona", jak klient zrobi "zwrot" to chyba przecież nastąpić musi cały proces. Stąd moje pytania.
Wygenerowanie przeze mnie etykiety i przesłanie klientowi jest jakimś dobrym pomysłem, ale nadal mam pytanie o ten zwrot przez allegro.
W takim razie niech nie robi zwrotu przez allegro (chyba że już zrobił ale wtedy też nie ma problemu bo jeśli zwrotu nie nada to nic się nie stanie) tylko podeślij mu etykietę. Nie widzę problemu.
a nie moze ci zwrotu zrobic starej paczki na nowym zamowieniu poprawionym? zapytaj klienta czy zostawia nowe zamowienie czy zwraca
Nie było żadnego nowego zamówienia.
@mudol Szczerze mówiąc to nie rozumiem w czym jest problem?
Wyślij mu etykietę, paczka wróci do Ciebie. Koniec, załatwione.
15.99zł za nową etykietę. Pytałem o kwestię zwrotu a nie jak wysłać nową etykietę.
@mudol Jeśli pierwsza błędnie wysłana paczka widnieje w systemie allegro jako doręczona oraz wysłałeś drugą już prawidłową i ona również jest doręczona to nadal nie widzę problemu.
Masz od klienta potwierdzenie "na piśmie" że otrzymał finalnie prawidłowe zamówienie?
Jeśli tak to nie masz się czego obawiać - nikt nie będzie od Ciebie wymagał zwrotu pieniędzy.