anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru bez podania przyczyny który był używany

MAMY ROZWIĄZANIE!
Translogics
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Klient zwrócił młynek do mielenia kawy , na kartce w paczce napisał że zwraca bez podania przyczyny. Sprawdzając towar okazało się że był używany czyli była mielona w nim kawa są pozostałości po ziarnach. Czy ja musze przyjąć taki zwrot i zwrócić pieniądze? 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
Knowhere
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Zobaczyć mogę, tylko muszę przepuścić, bo giphy jest z automatu blokowane, gdyż leży na listach domen należących do fb.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@pulkownik66 Nie ma czego żałować.

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@xyz96 Mijasz się z prawdą, nie pierwszy raz. W takim sklepie owszem i poczęstują cię kawą, jeśli byś miał zamiar kupić expres do kawy i to ciśnieniowy, w dodatku marek, które mają do tego dedykowane egzemplarze. Natomiast przy zakupie młynka do mielenia kawy, nawet za 300zł. niczego do wąchania, ani picia nie dostaniesz, a pomielić sobie możesz co najwyżej powietrze. Właśnie byłem i pytałem, a takich klientów jak ty to wypraszają. 

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@TATLOK napisał: "Właśnie byłem i pytałem, a takich klientów jak ty to wypraszają."

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@Knowhere  jak zauważył @LEW433  płytkie to jest i tanie, jak parówki w LiLu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wolę już parówki z Lidla niż"trolle" a może dwoje.

oznacz moderatorów
akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Zwrot musisz przyjąć i oddać pieniądze jak za towar używany.

To co tu niektórzy piszą o mieleniu kawy w sklepie dla niepełnosprawnych umysłowo, lub innym, to są bajki. Możesz trafić na promocję, nawet połączoną z degustacją, w której będziesz mógł wypróbować działanie młynka, ale będzie to egzemplarz pokazowy i jeśli trafi do sprzedaży, to jako powystawowy. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

podziel swój zwrot na dwa etapy

etap 1

1) najpierw skontaktuj się z Kupującym i dokładnie wypytaj dlaczego zrobił zwrot

- być może wynika on z czegoś innego np: wady produktu

od razu będziesz także wiedział czy  masz do czynienia z kimś normalnym czy też ze świrem

2) jak produkt nie ma wad to poinformuj Kupującego, że zwracany towar jest w innym stanie niż go otrzymał, nosi ślady używania i itp i zgodnie z przepisami to on ponosi koszta zmniejszenia rzeczy

tu będziesz także wiedział jak na to sie zapatruje Kupujący - może będzie chciał towar z powrotem i itp

etap 2

a) udokumentuj nadmierne używanie i koszta doprowadzenia produktu do stanu nowego lub utratę jego wartości

b) zwróć wpłatę Kupującemu w ustawowym terminie pomniejszoną o koszt utraty wartości

c) poinformuj o tym Kupującego i wraz ze stwierdzeniami, że gdyby zapragnął  stosować czyny o których mowa w art 191 art 212 i 216 k.k. to spotka go twoja reakcja na drodze prawnej

 

oznacz moderatorów