Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient zwrócił młynek do mielenia kawy , na kartce w paczce napisał że zwraca bez podania przyczyny. Sprawdzając towar okazało się że był używany czyli była mielona w nim kawa są pozostałości po ziarnach. Czy ja musze przyjąć taki zwrot i zwrócić pieniądze?
@pulkownik66 Zobaczyć mogę, tylko muszę przepuścić, bo giphy jest z automatu blokowane, gdyż leży na listach domen należących do fb.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@pulkownik66 Nie ma czego żałować.
@xyz96 Mijasz się z prawdą, nie pierwszy raz. W takim sklepie owszem i poczęstują cię kawą, jeśli byś miał zamiar kupić expres do kawy i to ciśnieniowy, w dodatku marek, które mają do tego dedykowane egzemplarze. Natomiast przy zakupie młynka do mielenia kawy, nawet za 300zł. niczego do wąchania, ani picia nie dostaniesz, a pomielić sobie możesz co najwyżej powietrze. Właśnie byłem i pytałem, a takich klientów jak ty to wypraszają.
@TATLOK napisał: "Właśnie byłem i pytałem, a takich klientów jak ty to wypraszają."
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Wolę już parówki z Lidla niż"trolle" a może dwoje.
Zwrot musisz przyjąć i oddać pieniądze jak za towar używany.
To co tu niektórzy piszą o mieleniu kawy w sklepie dla niepełnosprawnych umysłowo, lub innym, to są bajki. Możesz trafić na promocję, nawet połączoną z degustacją, w której będziesz mógł wypróbować działanie młynka, ale będzie to egzemplarz pokazowy i jeśli trafi do sprzedaży, to jako powystawowy.
podziel swój zwrot na dwa etapy
etap 1
1) najpierw skontaktuj się z Kupującym i dokładnie wypytaj dlaczego zrobił zwrot
- być może wynika on z czegoś innego np: wady produktu
od razu będziesz także wiedział czy masz do czynienia z kimś normalnym czy też ze świrem
2) jak produkt nie ma wad to poinformuj Kupującego, że zwracany towar jest w innym stanie niż go otrzymał, nosi ślady używania i itp i zgodnie z przepisami to on ponosi koszta zmniejszenia rzeczy
tu będziesz także wiedział jak na to sie zapatruje Kupujący - może będzie chciał towar z powrotem i itp
etap 2
a) udokumentuj nadmierne używanie i koszta doprowadzenia produktu do stanu nowego lub utratę jego wartości
b) zwróć wpłatę Kupującemu w ustawowym terminie pomniejszoną o koszt utraty wartości
c) poinformuj o tym Kupującego i wraz ze stwierdzeniami, że gdyby zapragnął stosować czyny o których mowa w art 191 art 212 i 216 k.k. to spotka go twoja reakcja na drodze prawnej